روز از نو روز از نو .

روز از نو

اندازه بلبرينگ ها

نحوه كار بلبرينگ


در واقع توپ و يك سطح صاف در داخل و خارج براي چرخش ساخته مي شود ، وزن بار را تحمل مي كند ، و نيروي مرتبط همان چيزي است كه چرخش را تشويق مي كند. نحوه قرارگيري نيرو به ميزان فشار يا فشار شعاعي بستگي دارد.

بارهاي شعاعي باعث تحمل وزن بر روي ياتاقان مي شوند و باعث مي شوند تا چرخيده شود ، در حالي كه بارهاي رانش فشار از زاويه اي مستقيماً بر روي بلبرينگ وارد مي كنند. برخي از ياتاقانها حتي به دو نوع شعاعي و فشار مجهز هستند. يك مثال تاير اتومبيل است كه در آن يك بار شعاعي روي يك محور و فشار محوري هنگام حركت در يك گوشه را پشتيباني مي كند.

ياتاقان ها عنصر مهمي براي بسياري از ماشين ها هستند ، زيرا آنها اصطكاك بين دو جسم را كاهش مي دهند ، به اين ترتيب اجزاء در حال حركت هموارتر مي شوند. ياتاقانها به دو دسته اصلي ، ياتاقانهاي شعاعي و تحت فشار تقسيم مي شوند. شعاعي در چرخش شفت ها قرار دارد و بارهاي محوري را پشتيباني مي كند. البته چندين ياطاقان مختلف در اين دو دسته موجود است كه نصب و راه اندازي نشده است آنها شامل موارد زير هستند

 

فلنج ها و كاربرد آنها


در واقع انواع مختلفي وجود دارد ياتاقانهاي توپ معمولي ترين نوع هستند و در كاربردهاي مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرند. ابزار تحمل ، قطعات و لوازم جانبي در طيف وسيعي از محصولات براي محافظت و توليد ساخته شده است. به عنوان مثال ، غلطك هاي چرخ دنده ها فشار ياتاقان ها را تحمل مي كنند ، و سپرهاي بلبرينگ با اطمينان از اينكه روغن در داخل باقي مي ماند ، عمر ياتاقان را طولاني مي كند.

معرفي انواع ياتاقان

ياطاقان انواع مختلفي دارند كه همگي براي تحمل هر دو نوع بار ، همانطور كه در بالا مورد بحث قرار گرفت ساخته شده است. هر دو نوع در بار و توانايي پشتيباني از وزن متحمل شده به كار مي روند.

ياطاقان توپ


ياطاقان توپ يك ياتاقان معمولي است زيرا بارهاي شعاعي و فشار را تحمل مي كند. آنها فقط مي توانند وزن كم بار را تحمل كنند و در صورت بار بيش از حد ، گاهي پيچ مي شوند. آنها را مي توان در بسياري از محصولات يافت كه شامل هارد ديسك ها و تيغه هاي غلتكي است.

ياتاقان غلتكي


ياطاقان غلتكي براي حمل بارهاي سنگين ساخته شده است. غلتك اصلي استوانه اي است و بار بيش از يك منطقه بزرگتر پخش مي شود و باعث مي شود وزن زياد وزن تحمل شود. بارهاي شعاعي براي ياتاقان هاي غلتكي مناسب هستند ، اما بارهاي رانشي اينگونه نيستند. در صورت عدم وجود فضاي كافي ، از ياتاقان سوزن استفاده مي شود.

نيروي رانش توپ


بارهاي فشار كم وزن و فشار كم توسط بلبرينگهاي تحت فشار توپ به بهترين وجه مورد استفاده قرار مي گيرند. ياطاقان ust هاي رانش توپ در صندلي هاي ميله اي استفاده مي شود تا از صندلي بهتر حمايت كند ، اين تنها يك نمونه از نحوه استفاده از آنها است.

غلتك رانش

ياطاقان غلتك هاي رانش بسيار شبيه به رانش توپ هستند. مقدار وزني كه متحمل ميشود در جايي است كه اختلاف آن وجود دارد و رانش هاي غلتكي در گيربكس هاي اتومبيل براي پشتيباني از چرخ دنده هاي مارپيچ يافت مي شوند.

ياطاقان غلتكي


ياطاقان غلتكي براي تحمل بارهاي بزرگ تحت فشار و شعاعي ساخته شده اند. تطبيق پذيري اين ياتاقان ها باعث مي شود آنها را براي مراكز حمل و نقل وسايل نقليه مناسب سازند زيرا مي توانند هر دو نوع بار را با وزن بسيار بالايي تحمل كنند

 

اندازه بلبرينگ ها

بلبرينگ هاي بسياري وجود دارد كه براي كاربردهاي بسيار خاص ساخته شده اند. به عنوان مثال ، ياتاقان هاي غلتكي غول پيكر ، ياتاقان هاي مغناطيسي و انواع ديگر ياتاقان هاي تخصصي. ياتاقان مغناطيسي مي تواند در برنامه هاي پر سرعت استفاده شوند ، اين به اين دليل است كه هيچ قسمت متحرك ندارند. ثبات باعث مي شود تا بتواند از مواردي كه خيلي سريع حركت مي كنند پشتيباني كند. از آنها براي جابجايي بارهاي بسيار سنگين و بزرگ مانند انواع مختلف ساختمانها و قطعات بزرگ ساختاري استفاده مي شود.

بلبرينگ را مي توان در فروشگاههاي آجري و ملات و فروشگاه هاي آنلاين بلبرينگ بدست آورد. برخورداري از يك عرضه كننده كه مي تواند بهترين مارك و نوع را توصيه كند ، يك امتياز است. ياطاقان هاي جديد براي برنامه هاي بعدي توسعه يافته و بهبود يافته اند.

VXBيك شركت آمريكايي است كه به سنت خانوادگي خود كه از سال 1958 آغاز شده است افتخار مي كند. آنها بيش از 50 سال است كه انواع و اقسام ياطاقان توپ را به مشتريهاي خوشحال وارد مي كنند ، صادر مي كنند ، عمده فروشي و توزيع مي كنند. آنها 24/7 فروش آنلاين بلبرينگ ارائه مي دهند و بيش از يك ميليون ياتاقان مختلف را از طريق شركت NationSkander California توزيع مي كنند. نام تجاري VXB با ياتاقان هاي با كيفيت ، لوازم جانبي و ابزارهاي مرتبط مترادف شده است. آنها همچنين خدمات مشتري ستاره اي را ارائه مي دهند تا مشتريان را فقط آنچه براي اهداف حرفه اي يا سرگرمي لازم دارند بدست آورند. آنها توزيع كننده رسمي براي سه توليد كننده مختلف ژاپني هستند و هر ساله رشد و شكوفايي خود را ادامه مي دهد.

https://taherzadehbearing.com

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۵:۱۷ توسط:نويسنده روز از نو موضوع: نظرات (0)

معرفي كامل اپليكيشن ساند كلاد - SoundCloud


SoundCloud Music يك پلتفرم پخش آنلاين موسيقي است كه به كاربران امكان مي دهد موسيقي و پادكست ها را آپلود، پخش، تبليغ يا به اشتراك بگذارند. برنامه SoundCloud رايگان است. اما با خريد اشتراك SoundCloud يا اپليكيشن SoundCloud، مي توانيد بدون تبليغات و گزينه هاي ديگر آفلاين به موسيقي گوش دهيد.

شما نمي توانيد آن را باور كنيد. اما در اين سياره، بيش از 76 ميليون نفر از SoundCloud براي گوش دادن به موسيقي مورد علاقه خود استفاده مي كنند. Soundcloud مانند Spotify، Apple Music، YouTube Music و غيره، يك سايت موسيقي و موسيقي مستقر در استكهلم با بيش از 76 ميليون كاربر است.

آنچه بايد در مورد اپليكيشن ساوندكلاود بدانيد
با استفاده از ساند كلود (SoundCloud) به راحتي مي‌توان به صورت آنلاين موسيقي گوش داد بدون اين كه حتي نيازي به ساخت حساب كاربري باشد. ولي براي استفاده از ساير خدمات ساند كلود مثل مثل آپلود موسيقي، ثبت نظر و ديدگاه در مورد يك موزيك خاص، استفاده از ترك‌هاي ساند كلود و … نياز به خريد اكانت و پرداخت هزينه دارد. براي استفاده از ساير خدمات اين سرويس مي‌توانيد با پرداخت ماهانه 5 دلار نسبت به ساخت اكانت Pro Unlimited اقدام كنيد.

براي عضويت رايگان در سايت ساندكلود مي‌توانيد از اكانت فيسبوك يا  ايميل خود استفاده كنيد و به صورت رايگان يكي از كاربران ساند كلود شويد. البته فراموش نكنيد كه عضويت رايگان در سايت ساند كلود محدوديت‌هايي به همراه دارد و شما قادر به استفاده از تمام خدمات ساند كلود نمي‌باشيد. مثلا در صورتي كه قصد داشته باشيد فايل‌هاي خود را به اشتراك بگذاريد، تنها 120 دقيقه از فايل خود را مي‌توانيد آپلود كنيد.

تاريخچه وب سايت ساند كلود
در اين قسمت از محتوا ساند كلود چيست قصد داريم به شما بگوييم كه اين وب سايت چه تاريخچه اي دارد. ساند كلود يك سكوي توزيع صدا است كه براي اولين بار توسط دو فرد به نام Alex Ljung و Eric Wahlforss  كه مليت سوئدي دارند در سوئد استارت خورد اما در سال ۲۰۰۷ در آلمان به صورت رسمي كار خود را آغاز كرد نكته جالب اين است كه بعد از ۵ سال اين وبسايت ۴۰ ميليون كاربر ثبت شده و ۲۰۰ ميليون شنونده داشته است. ساند كلود امروزه يكي از پرطرفدارترين وب سايت هاي پخش موزيك موجود در سراسر جهان مي باشد كه تمام تلاش خود را كرده تا شرايط پخش فايل هاي صوتي اعم از پادكست، موزيك و غيره را براي كاربران خود فراهم كند. در ضمن براي آشنايي با نحوه كسب درآمد از آهنگسازي وارد لينك آبي رنگ شويد.

ساند كلود (Soundcloud) چه ويژگي‌هايي دارد؟
جدا از اين كه با استفاده از ساند كلود مي‌توانيد به ميليون‌ها آهنگ و موزيك مختلف دسترسي داشته باشيد، ويژگي‌هاي ديگري نيز دارد كه به شرح زير است:

مي‌توانيد ليستي از موزيك‌ها و سبك‌هاي موسيقي مورد علاقه خود بسازيد.
آهنگ‌هاي مورد نظر خود را دانلود كرده و به صورت آفلاين به آن‌ها گوش دهيد.
بدون هيچ گونه محدوديت به بيش از 180 ميليون موزيك دسترسي داشته باشيد.
در حين گوش دادن به موزيك تبليغات آزار دهنده براي شما پخش نمي‌شود.
مي‌توانيد موسيقي خود را در SoundCloud دانلود نماييد.
راه كسب درآمد از ساند كلود چيست ؟
همانطور كه در قسمت بالا به آن اشاره كرديم ساند كلاد شرايطي را فراهم كرده تا افراد بتوانند از آن كسب درآمد كنند. دقيقا كار از آنجا شروع شد كه سرويس ساند كلاد بعد از مشكلات بسيار فراوان و رقابت سخت با اسپاتيفاي و اپل موزيك تصميم گرفت با يه مبلغ بسيار ناچيز، يعني ۲۵۰ ميليون دلار اين وب سايت قول رو واگذار كند. اما بعد از مدت بسيار كوتاهي خبري  مبني بر يك ايده جديد براي پيشرفت ساندكلود از اين كمپاني منتشر شد كه  امروزه شاهد پيشرفت اين وبسايت هستيم.

ايده جديد و جذابي كه شركت ساند كلاد از آن رونمايي كرد مبحث كسب درآمد از آن مي باشد. در واقع شرايط به گونه‌اي فراهم شد تا آهنگسازان و دي جي ها موزيك هاي خود را بر روي ساند كلود آپلود كرده و از تبليغات بر روي فايل پخش شده بر روي كسب درآمد كنند.  البته اين پروژه با مشكل مواجه شد چون آهنگ هاي ريميكس دي جي ها كپي رايت مواجه شدند  اما ساند كلود اين مسئله را برطرف كرده و امروزه ها و  مي ‌توانند ريميكس هاي خود را بر روي سايت قرار دهيد و از آن كسب درآمد كنند. در ضمن اگر برايتان جالب است بدانيد كه چگونه آهنگ پيدا كنيم وارد لينك آبي رنگ شويد.

آخرين كلمه
برنامه SoundCloud يكي از بهترين سرويس‌هاي پخش موسيقي است كه براي افزايش تجربه بهترين سرگرمي جهان، يعني موسيقي ايجاد شده است. آيا Soundcloud را مفيد احساس كرده ايد؟ تجربيات خود را در قسمت نظرات با ما در ميان بگذاريد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۱:۴۸ توسط:نويسنده روز از نو موضوع: نظرات (0)

شركت توسعه كسب و كار

3 سوال درباره طرح كسب و كار پاسخ داده شده است.
وي عنوان كرد: اين در حالي است كه همواره سخن از تحريم و ديگر موانع بوده اما شاهد رشد ۳۷ درصدي در صدور مجوز سرمايه گذاري خارجي از يك سال گذشته تاكنون هستيم. معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار خراسان جنوبي به تشريح اقدامات اقتصادي دولت در يك سال گذشته پرداخت و گفت:تلاش دولت براي مردمي كردن يارانه يكي از مهمترين اقدامات بود كه جلسات مكرر براي آن برگزار شد. هدف گذاري كه مي نماييم با توجه به توان خود و رقبا و ميزان سرمايه گذاري آتي ما مي باشد. بله مي توانيم ولي با ريسك بالاتري! با ارائه محصولات متنوع و باكيفيت و مشتري مداري كه انجام مي دهيد سهم از بازار خود را افزايش خواهيد داد. تحقيقات بازار با جزييات كامل و انجام پيش بيني هاي دقيق در تخصص تيم حرفه اي ما مي باشد. به گفته وي؛ با ورود اين هلدينگ ها فرصت حضور بسياري از سرمايه گذاران هم در استان فراهم مي شود زيرا بيشتر كمبود ها در بحث زيرساختي است.

فارغ از اينكه برنامه كسبوكار را با چه هدفي تهيه ميكنيد، بايد مشتريان خود را بشناسيد و تعداد كل آنها را تخمين بزنيد. براي يك بررسي واقعي: - طرح موجب مي شود كه شما بعضي از پيش فرض هايي كه قبلاً در ذهن خود داشتيد مورد بررسي و بازبيني هدفمند و نقادانه قرار دهيد و بتوانيد پاسخي مناسب براي سوال هايتان پيدا كنيد. هميشه در نظر داشته باشيد كه طرح ها و مدل هاي كسب و كار، به جاي آنكه راكد و ناپويا باشند، مفاهيمي پويا محسوب مي شوند. به اين معني كه اگر در محتواي خود درخواست اقدامي از مشتري نكنيد فقط ذهن او را براي خريد از كسبوكار ديگري آماده كردهايد. بر اين اساس براي ارزيابي فني طرح ابتدا قابليت اجراي طرح يا پروژه خود را از نظر فني بررسي نماييد پس از بررسي هاي به عمل آمده راهبردها و راهكارهاي مختلف فني براي اجراي طرح خود را شناسايي و تدوين نماييد و در گام آخر زمينه هاي تخمين و انتخاب بهترين راهبرد فني براي ساخت و توليد محصول خود را انتخاب كنيد. حركت از مالكيت فردي به سمت مالكيت جمعي، منجر به ايجاد مسائل جديدي در عرصه مديريت منابع مالي گرديد، بطوريكه برل و مينز(1932) از آن به عنوان مشكل نمايندگي ياد كردند.

خلاصه طرح بايد شامل اعلام هدف، شرح ساختار قانوني و مالكيت رستوران و برنامه هاي توسعه آينده رستوران باشد. تغييرات در نرخ بهره، نوسانات نرخ ارز، ركود اقتصادي، نرخ تورم، نرخ مواد اوليه چه تاثيري ممكن است بر كسب و كار آينده شما بگذارد؟ و موارد ديگري كه در طرح كسب و كار پيش بيني مي شود براي آن هزينه سرمايه گذاري كنار گذاشته شود. فرايند ايجاد طرح توجيهي كمك ميكند تا هزينه هاي فرصت به حداقل برسند. براي مثال برخي بر اين باورند كه بايد وضعيت حال حاضر خود را به دقت تجزيه تحليل كرده و سپس تغييرات در صنعت يا بازار خود را پيش بيني نمود. هر طرح كسب و كار از سرفصلهاي مشخصي تشكيل شده است كه از رايجترين اين سرفصلها ميتوان به سرفصل خلاصه مديريتي، سرفصل معرفي كسب و كار، سرفصل استراتژي بازار، سرفصل تحليل رقبا، سرفصل طرح توسعه، سرفصل طرح مديريت و اجرا و عناصر مالي اشاره كرد. 

وي خاطرنشان كرد: از ابتداي طرح هدفمندي يارانه ها ۶ هزار و ۱۸۳ درخواست تأمين سرمايه در گردش داشتيم كه به بانك كشاورزي معرفي شدند. از آغاز طراحي يك طرح كسب و كار گرفته تا محافظت از شمايي كه صاحب كسب و كار هستيد در حين پروسه هاي شروع و پيشرفت، كلينيك مشاوره كسب و كار ايده اينجاست تا به شما كمك كند. پسازآن نواختن ساز ابوا را نزد «يارو سلاوبندلچيك» نوازنده اهل چكسلواكي آغاز كرد و در ادامه ساز ويلون را برگزيد و از كلاسهاي سرژ خوتسيف، «لوئيجي پازاناري» و حشمت سنجري بهره برد. معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار خراسان جنوبي افزود: در حوزه صنعت و معدن ۲۱ طرح شاخص عمده آماده بهره برداري است كه برخي از آنها همچون فولاد قاين قابليت افتتاح با حضور رئيس جمهور را دارد. اشرفي با تأكيد بر استفاده صحيح از پتانسيل هاي خدادادي استان گفت: با وجود كم آب بودن استان اما خراسان جنوبي در زمينه چند محصول كم آب بر در كشور بنام است لذا اگر متناسب با اقليم استان بر توليد محصولات كشاورزي متمركز شويم موفق خواهيم بود. لذا سريع نتيجه گيري نكنيد كه طرح توسعه و افزايش ظرفيت توليد به صلاح نيست.

شركت توسعه كسب و كار


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۱:۰۲ توسط:نويسنده روز از نو موضوع: نظرات (0)

سنگهاي تراورتن

هشت راه براي تسلط بر پودر تالك بدون عرق كردن
مناسب بوده و قيمت رقابتي و استثنائي دارد. ضايعات سنگهاي تراورتن به علت مقاومت قابل قبول، سختي كم و قابليت ساب و برش، شكل پذيري، وجود تخلخل جهت چسبيدن كامل به ملات براي ساخت مصنوعات سنگي مناسب مي باشند ضمن اينكه زيبايي ظاهر، بلوري بودن، سهولت دسترسي، تنوع رنگها، ارزاني نسبت به ساير سنگها و عدم امكان غير مجاز مي باشدره شدن ذخاير آن از مزاياي ديگر سنگ هاي تراورتن است. به همين علت در اين مقاله به بررسي علمي خواص و عوارض پودر سنگ مرداب مي پردازيم. سنگ مرداب به دليل قدرت جذب رطوبت و همچنين خاصيت ميكروب كشي براي از بين بردن بوي نامطبوع عرق در نواحي زيربغل ، پا ، كشاله ران و غير مورد استفاده قرار مي گيرد. 19.08.2021 الكترونيك. سيليكون فلزي با خلوص بالا ، فيبر نوري براي ارتباطات و غيره. آشنايي با پودر تالك، خواص و كاربردها تالك ماده ي معدني نرمي است كه شامل منيزيم و مقدار كمي آب در تركيب با سيليكات و اكسيژن است كه فرمول شيميايي آن 3MgO.4SiO2.H2O است. مي توانيد رنگ هارا با هم تركيب كنيد تا سنگ مرمر، ترازو، آبرنگ و ساير جلوه هاي زيبا را بسازيد.

پودر سنگ مرداب نام محصولي است كه برخي عطاري ها آن را با اسامي پودر سنگ نقره ، پودر سنگ مردار ، پودر سنگ عطاري ، مردار سنگ و پودر سنگ ضد عرق براي رفع بوي عرق مي فروشند. به عقيده فروشندگان پودر سنگ مرداب ، اين ماده براي رفع بوي عرق بدن و بوي كفش مي تواند كاربردي همانند دئودورانت داشته باشد. پودر سنگ مرداب از كوبش سنگ معدني اكسيد سرب با فرمول شيميايي PbO به دست مي آيد. با اين حال، اين يك مهارت است، و مهم است كه قبل از اينكه به كسب درآمد از آن فكر كنيد، ساخت ظروف با پودر سنگ هنري را تمرين كنيد و به خوبي ياد بگيريد. براي توليد پودر سنگ آهك از تركيبات سنگ كوبي و فك هاي خردايشي به همراه سرند هايي با اندازه هاي مورد نظر استفاده مي شود. اين پودر در ساخت لوازم آرايشيهاي مختلف از جمله انواع كرم پودر، سايه چشم، انواع رژ لب، رژ گونه، مداد چشم، سرمه چشم، براق كنندههاي بدن و مو و خيلي ابزارهاي آرايشي ديگر و همچنين براي جلوگيري از پخش شدن لاك ناخن استفاده مي شود.

همچنين ديگر انواع پودر سنگ مثل پودر مرمريت و گرانيت نيز كاربرد و ويژگي هاي مشابه دارد. كاربرد پودر سنگ مرداب در زمينه بهداشتي براي از بين بردن بوي عرق بدن و پا است. اختلاط خاك سنگ و سيمان سفيد به صورت گسترده اي براي بندكشي كاشي و سراميك استفاده مي شود. استفاده مي شود. همچنين در ريخته گري شن و ماسه، پركاربردترين قالب ماسه اي، قالب گيري مرطوب است كه از ماسه نرم، آب و خاك رس تشكيل شده است. يكي از مهمترين دلايل فروش پودر تالك خاصيت رطوبت گيري آن است. كريستال هاي بزرگ تر (فنوكريست ها) موجود قبل از شكل گيري بوده و در يك ماتريس دانه ريز قرار گرفته است. سنگ شكن هاي مخروطي: براي خردايش اوليه و ثانويه استفاده از اين دستگاه بسيار كاربرد ي مي باشد ،چرا كه شركت سنگ شكن انواع اين دستگاه هاي سنگ شكن را در سايز هاي بزرگ و كوچك بهره برداري مي كند. سنگ شكن ماشيني است كه با استفاده از چكش ها و روتر مركزي، قطعات بزرگ سنگ هاي معدن را به قطعات كوچكتر خرد ميكند. سنگ آنتيك گيوتين و طبيعي از قرار دادن قطعات شكسته سنگ و خرده سنگ كنار هم (ضايعات و باطلههاي سنگهاي تراورتن) و چسباندن آنها با ملاتهايي كه پايه زريني دارند توليد ميشوند و به عبارتي از مجموع و تركيب باطلهها و ضايعات سنگهاي تزييني تراورتن بامواد افزاينده مختصر ديگر بهدست ميآيند.

هنرمندان و خالقان زيادي وجود دارند كه از خلق و فروش دستساز هاي پودر سنگ متا امرار معاش مي كنند. اين گياه دارويي حاوي تركيباتي است كه برون ده ادراري را افزايش داده و به حل شدن رسوبات معدني كمك مي كنند. پودر سنگ آهك Limestone Powder يا خاك سنگ آهك Pulverized Limestone نوعي پودر معدني است كه از كوبش سنگ آهك يا همان سنگ كربنات كلسيم با فرمول مولكولي CaCO3 به دست مي آيد. اين كاني معدني با دو پلي مورف به نام هاي ليتارژ و ماسيكوت در طبيعت ايجاد مي شود كه تفاوت آن ها در ساختار كريستالي اين دو مي باشد. پيگمنت گل ماشي يا همان اكسيد آهن زرد را مي توان پودر گل ماشي با اتم آهن III در نظر گرفت. جواب -خير-زيراقدرت آهن ربا ها به جنس ونوع ماده ي تشكيل دهنده ي آن،بزرگي وكوچكي و… لازم به ذكر است تمامي قطعاتي كه در معرض استهلاك مي باشند از فولاد آلياژ منگنز تهيه گرديده و تمامي بلبرينگ ها تحت ليسانس شركتهاي معتبر اروپايي نظيرFAG ياSKF مي باشند . سنگ مرداب به صورت طبيعي از معادن سرب برداشت مي شود و هم اينكه به شكل صنعتي در كارخانجات توليد مي گردد. پودر سنگ مرداب به دليل اينكه حاوي فلز سنگين سرب مي باشد ، مي تواند ميكروارگانيسم هاي زنده را از بين ببرد.

كربنات كلسيم كوتد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۵:۵۶ توسط:نويسنده روز از نو موضوع: نظرات (0)