روز از نو روز از نو .

روز از نو

آژانس رسانه ای در ایران

سیستم کانال 9.0 کیلووات یک کانال رسانه ای تقسیم شده است. با کولر گازی جدید 9.0 کیلوواتی Midea Ducted، می توانید در تمام طول سال از راحتی تمیز در سراسر خانه خود لذت ببرید.

با داکت اسپلیت مدیا می توانید کل خانه خود را خنک کنید. داکت اسپلیت مدیا راحتی کامل خانه را با راه حل های تهویه مطبوع برای راحتی، کارایی، راحتی و قابلیت اطمینان واقعی به شما ارائه می دهد. گزینه های ذیل در دسترس هستند:

7.1 کیلو وات

9.0 کیلو وات

10.5 کیلو وات

12.5 کیلو وات

14.0 کیلو وات

17.0 کیلو وات

مشخصات رسانه داکت اسپلیت 9.0 کیلووات

این پیچیده است

راحتی قابل اعتماد با تجهیزات بیرونی ساخته شده برای دوام و آزمایش در آب و هوای سخت.

تکنولوژی باله طلایی ضد خوردگی

یک پوشش ضد خوردگی ویژه از سرمایه گذاری در کنترل آب و هوای خانه شما در برابر عناصر محافظت می کند.

مصرف برق با اینورتر کواترو DC

فناوری اینورتر DC برای عمر طولانی و مصرف انرژی مقرون به صرفه.

کانال اسپلیت مدیا راه حلی برای خنک کردن یا گرم کردن کل خانه شما است. یک سیستم کانال گردش معکوس با هر دو بخش بسته و باز عمل می کند. یک دستگاه تهویه مطبوع هوا را از طریق توری های برگشتی به داخل خانه شما می کشد تا بسته به تنظیمات سیستم شما خنک یا گرم شود و سپس آن را از طریق کانال هایی در سقف، سقف یا خروجی های دیواری به داخل خانه می فرستد.

 

مزایای داکت اسپلیت مدیا

دمای خانه از نقطه تنظیم انتخاب شده برای بهینه سازی گرمایش و سرمایش زمانی که خانه شما راحت است. داکت اسپلیت مدیا دارای کنترل هوشمند برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی است.

 

ارتقای منطقه هوشمند

در قبوض برق صرفه جویی کنید

بدون از دست دادن راحتی

منطقه بندی در سیستم مجرای اسپلیت مدیا جدید به این معنی است که همه می توانند از دما و جریان هوای خود لذت ببرند و شما می توانید با خاموش کردن جریان هوا به اتاق هایی که از آنها استفاده نمی کنید در انرژی و هزینه های جاری صرفه جویی کنید.

Midea یک گروه فناوری پیشرو در جهان است. داکت اسپلیت مدیا محیطی راحت را برای گذراندن زمان با کیفیت در خانه ایجاد می کند.

Midea از زمان آغاز به کار خود در سال 1968 به یک رهبر جهانی در لوازم الکترونیکی مصرفی، تهویه مطبوع، روباتیک و سیستم های اتوماسیون صنعتی و زنجیره های تامین لجستیک هوشمند تبدیل شده است. Midea به بیش از 200 کشور صادر می کند.

 

چیلر میان رده

اینورتر هوا خنک سری Aqua Tempo Super II DC midea جدیدترین اینورتر هوا خنک Midea DC midea است. طراحی جمع و جور و عملکرد عالی آن را برای طیف وسیعی از کاربردها مناسب می کند. چیلرهای مدیا می توانند در حالت خنک کننده با دمای محیط تا 52 درجه و دمای آب خروجی کمتر از 0 درجه کار کنند. در کنار این محصول از فن مدیا استفاده شده است.

سوئیچ جریان آب و تنظیم کننده سیمی هر دو در خنک کننده مدیا تعبیه شده اند و نصب را آسان می کنند. یک واحد هیدرولیک با پمپ آب و مخزن انبساط را می توان به عنوان یک گزینه سفارشی سازی برای برآوردن نیازهای نصب خاص اضافه کرد.

 

دستگاه های خنک کننده رسانه با اینورتر DC

بهره وری انرژی A++

منطقه استفاده گسترده

نصب و سرویس آسان

مبدل حرارتی با راندمان بالا

مدل پیچی محیط خنک کننده

چیلر پیچی هوا خنک Midea برای رفع نیازهای فعلی و آینده از نظر قابلیت اطمینان، بهره وری انرژی و کنترل هوشمند طراحی شده است. خنک کننده محیط پیچ از بهترین فناوری موجود امروزی استفاده می کند: کمپرسورهای پیچی روتور دوقلو با دریچه های جابجایی متغیر مناسب برای چیلرها و کندانسورهایی که برای انتقال حرارت و راندمان بالا پیکربندی شده اند. چیلر مدیا مدل پیچ برای مدارس، بیمارستان ها، مراکز خرید، ساختمان های اداری و همچنین کارخانه ها و کارخانه ها ایده آل است.

 

ویژگی های کولرهای پیچی هوا خنک (T1-T3)

هزینه کل مالکیت پایین

کار بی سر و صدا

صرفه جویی در هزینه های عملیاتی

انعطاف پذیری طراحی

نصب آسان و سریع

بسته های رسانه ای پشت بام

پکیج های تهویه مطبوع سقفی Midea برای ارائه راه حل های همه کاره برای سالن های بزرگ، انبارها یا سایر کاربردها طراحی و تولید می شوند. انعطاف پذیری طراحی سقف بسته رسانه ای شامل طراحی فشرده است.

عملکرد ویژه ضد خوردگی پشت بام پکیج مدیا برای مناطق ساحلی یا مناطقی که در معرض مواد اسیدی هستند مناسب است. اقدامات مختلفی برای اطمینان از عملکرد عادی و قابل اعتماد واحد خورشیدی بسته رسانه وجود دارد: حفاظت از جریان سیستم، حفاظت از سوئیچ فشار بالا/پایین، حفاظت روشن/خاموش سنسور دما و غیره. حفاظت سه فاز را می توان سفارشی کرد.

 

محدوده توان 22-105 کیلو وات است

مقاومت به خوردگی بالای اتصالات (فولاد صنعتی گالوانیزه G-90) توسط تست ASTM A 653 تایید شده است.

لوله های مسی مرغوب در تمامی اجزای سقف پکیج مدیا;

کمپرسورهای اسکرول بسیار کارآمد و قابل اعتماد تولید شده توسط Copeland، Hitachi و Danfoss.

برد کنترل داخلی با عملکردهای کنترل، خود تشخیصی، حفاظت، کنترل دما؛

پورت خارجی برای بررسی فشار مبرد (برای اتصال گیج فشار).

اتصال جانبی یا پایین کانال هوای سقف رسانه ای در هنگام نصب مشخص می شود و ورودی یا خروجی هوای استفاده نشده با درپوش بسته می شود.

مجهز به بخاری برقی اختیاری از کارخانه (باید در هنگام سفارش مشخص شود)

همراه با المنت های گرمایشی، دریچه ای برای مخلوط کردن هوای تازه، فیلترهای چرخشی بدنه هوا با افزایش کارایی برای سانروف پکیج رسانه ای وجود دارد.

کنترل از راه دور سیمی - شامل ترموستات اتاق Media KJR-12B با سنسور دمای یکپارچه است.

فن تسمه V، موتور - "اسلاید" با کشش قابل تنظیم روی قرقره، دارای یک گزینه ساده با کیت مدیا دریچه است.

بخاری گازی توسط سازنده نصب نمی شود و به صورت آپشن ارائه نمی شود، اما منوی گرمایش کانالی را می توان با اتوماسیون پکیج مشعل و مدیا سفارش داد.

 

دامه مقاله:https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-69/290351-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۵:۱۷ توسط:نویسنده روز از نو موضوع: نظرات (0)