روز از نو روز از نو .

روز از نو

شرکت توسعه کسب و کار

3 سوال درباره طرح کسب و کار پاسخ داده شده است.
وی عنوان کرد: این در حالی است که همواره سخن از تحریم و دیگر موانع بوده اما شاهد رشد ۳۷ درصدی در صدور مجوز سرمایه گذاری خارجی از یک سال گذشته تاکنون هستیم. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی به تشریح اقدامات اقتصادی دولت در یک سال گذشته پرداخت و گفت:تلاش دولت برای مردمی کردن یارانه یکی از مهمترین اقدامات بود که جلسات مکرر برای آن برگزار شد. هدف گذاری که می نماییم با توجه به توان خود و رقبا و میزان سرمایه گذاری آتی ما می باشد. بله می توانیم ولی با ریسک بالاتری! با ارائه محصولات متنوع و باکیفیت و مشتری مداری که انجام می دهید سهم از بازار خود را افزایش خواهید داد. تحقیقات بازار با جزییات کامل و انجام پیش بینی های دقیق در تخصص تیم حرفه ای ما می باشد. به گفته وی؛ با ورود این هلدینگ ها فرصت حضور بسیاری از سرمایه گذاران هم در استان فراهم می شود زیرا بیشتر کمبود ها در بحث زیرساختی است.

فارغ از اینکه برنامه کسبوکار را با چه هدفی تهیه میکنید، باید مشتریان خود را بشناسید و تعداد کل آنها را تخمین بزنید. برای یک بررسی واقعی: - طرح موجب می شود که شما بعضی از پیش فرض هایی که قبلاً در ذهن خود داشتید مورد بررسی و بازبینی هدفمند و نقادانه قرار دهید و بتوانید پاسخی مناسب برای سوال هایتان پیدا کنید. همیشه در نظر داشته باشید که طرح ها و مدل های کسب و کار، به جای آنکه راکد و ناپویا باشند، مفاهیمی پویا محسوب می شوند. به این معنی که اگر در محتوای خود درخواست اقدامی از مشتری نکنید فقط ذهن او را برای خرید از کسبوکار دیگری آماده کردهاید. بر این اساس برای ارزیابی فنی طرح ابتدا قابلیت اجرای طرح یا پروژه خود را از نظر فنی بررسی نمایید پس از بررسی های به عمل آمده راهبردها و راهکارهای مختلف فنی برای اجرای طرح خود را شناسایی و تدوین نمایید و در گام آخر زمینه های تخمین و انتخاب بهترین راهبرد فنی برای ساخت و تولید محصول خود را انتخاب کنید. حرکت از مالکیت فردی به سمت مالکیت جمعی، منجر به ایجاد مسائل جدیدی در عرصه مدیریت منابع مالی گردید، بطوریکه برل و مینز(1932) از آن به عنوان مشکل نمایندگی یاد کردند.

خلاصه طرح باید شامل اعلام هدف، شرح ساختار قانونی و مالکیت رستوران و برنامه های توسعه آینده رستوران باشد. تغییرات در نرخ بهره، نوسانات نرخ ارز، رکود اقتصادی، نرخ تورم، نرخ مواد اولیه چه تاثیری ممکن است بر کسب و کار آینده شما بگذارد؟ و موارد دیگری که در طرح کسب و کار پیش بینی می شود برای آن هزینه سرمایه گذاری کنار گذاشته شود. فرایند ایجاد طرح توجیهی کمک میکند تا هزینه های فرصت به حداقل برسند. برای مثال برخی بر این باورند که باید وضعیت حال حاضر خود را به دقت تجزیه تحلیل کرده و سپس تغییرات در صنعت یا بازار خود را پیش بینی نمود. هر طرح کسب و کار از سرفصلهای مشخصی تشکیل شده است که از رایجترین این سرفصلها میتوان به سرفصل خلاصه مدیریتی، سرفصل معرفی کسب و کار، سرفصل استراتژی بازار، سرفصل تحلیل رقبا، سرفصل طرح توسعه، سرفصل طرح مدیریت و اجرا و عناصر مالی اشاره کرد. 

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح هدفمندی یارانه ها ۶ هزار و ۱۸۳ درخواست تأمین سرمایه در گردش داشتیم که به بانک کشاورزی معرفی شدند. از آغاز طراحی یک طرح کسب و کار گرفته تا محافظت از شمایی که صاحب کسب و کار هستید در حین پروسه های شروع و پیشرفت، کلینیک مشاوره کسب و کار ایده اینجاست تا به شما کمک کند. پسازآن نواختن ساز ابوا را نزد «یارو سلاوبندلچیک» نوازنده اهل چکسلواکی آغاز کرد و در ادامه ساز ویلون را برگزید و از کلاسهای سرژ خوتسیف، «لوئیجی پازاناری» و حشمت سنجری بهره برد. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی افزود: در حوزه صنعت و معدن ۲۱ طرح شاخص عمده آماده بهره برداری است که برخی از آنها همچون فولاد قاین قابلیت افتتاح با حضور رئیس جمهور را دارد. اشرفی با تأکید بر استفاده صحیح از پتانسیل های خدادادی استان گفت: با وجود کم آب بودن استان اما خراسان جنوبی در زمینه چند محصول کم آب بر در کشور بنام است لذا اگر متناسب با اقلیم استان بر تولید محصولات کشاورزی متمرکز شویم موفق خواهیم بود. لذا سریع نتیجه گیری نکنید که طرح توسعه و افزایش ظرفیت تولید به صلاح نیست.

شرکت توسعه کسب و کار


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۱:۰۲ توسط:نویسنده روز از نو موضوع: نظرات (0)