روز از نو روز از نو .

روز از نو

سفید کردن دندان با دندانپزشک دیجیتال

البته بسیاری از افراد حداقل یک بار به سفید کردن دندان ها و دندانپزشکی دیجیتال فکر کرده اند، لبخند با برنامه های منظم بهداشت دهان و دندان به بهترین وجه به دست می آید، اما در شرایطی مانند تعطیلات یا شرایط اضطراری، دندان ها برای روشن تر و سفیدتر شدن چشم ها، به خواندن این مقاله ادامه دهید. 

 

آیا می توان دندان ها را با استفاده از دندان های دیجیتال سفید کرد؟

قبل از توضیح نحوه سفید کردن دندان با دندانپزشکی دیجیتال، بهتر است نوع لکه و درمان آن را بدانید. انواع مختلف روش های سفید کننده انواع مختلفی از ناخالصی ها را درمان می کنند. اما باید بدانید که بین سفید کردن دندان های شیمیایی و مکانیکی دندان تفاوت وجود دارد. در سفید کردن دندان ها از مواد شیمیایی برای از بین بردن لکه های داخلی استفاده می شود. بلیچینگ داخلی فرآیندی است که در آن از سفید کننده (پراکسید کاربامید) برای تغییر رنگ مینای دندان استفاده می شود و برای سفید کردن دندان ها با دندانپزشکی دیجیتال، آگاهی از نوع لکه بسیار مهم است.

تغییر رنگ داخلی دندان می تواند ناشی از ژنتیک، ضربه یا عوارض جانبی دارویی باشد. سفید کردن دندان های شیمیایی می تواند این لکه ها را روشن کند.

همچنین، برای سفید کردن مکانیکی دندان، از مواد ساینده اضافه شده به خمیر دندان برای از بین بردن لکه های بیرونی استفاده می شود که به جای تغییر رنگ زیرین دندان را آشکار می کند. شما می توانید در خانه کارهای زیادی برای سفید کردن دندان های خود با دندان های دیجیتال مکانیکی انجام دهید.

بلیچینگ: بلیچینگ فرآیندی است که در آن از سفید کننده (پراکسید کاربامید) برای تغییر رنگ مینای دندان استفاده می شود.

بیشتر لکه‌ها نتیجه تغییر رنگی هستند که اکثر افراد آن را تجربه می‌کنند و ناشی از چیزهایی هستند که به دندان‌ها آسیب می‌رسانند، مانند قهوه، چای و سیگار. اما به شما اطمینان می دهیم که سفید کردن دندان با دندانپزشک دیجیتال غیرممکن است و این نوع لکه ها بیشتر برای کار دندان های مکانیکی مناسب هستند اما با استفاده از گزینه مسواک زدن شیمیایی می توان نتیجه را در یک روز مشاهده کرد. موتور، با این حال، نیاز به صبر دارد. و زمان.

 

راه سریعتر و ایمن تر برای سفید کردن دندان با دندانپزشکی دیجیتال چیست؟

سفید کردن دندان با لیزر: با پیشرفت علم و فناوری و استفاده از فناوری دیجیتال در حوزه دندانپزشکی این روزها شاهد تغییرات بزرگی در درمان هستیم. می توان به استفاده از لیزر در دندانپزشکی اشاره کرد که یکی از مواردی است که تکنولوژی در این زمینه نفوذ کرده است. بدون شک با استفاده از لیزر شاهد تمرین عالی در دندانپزشکی هستیم و این رویا به حقیقت پیوسته است که دندانپزشکی بدون درد خواهد بود و بیماران می توانند به صورت طبیعی با آرامش و بدون ترس از این خدمات استفاده کنند. کوتاه ترین زمان

 

قول دندانپزشکی:

یکی از روش هایی که پزشکان می توانند دندان ها را با دندانپزشکی دیجیتال سفید کنند، سفید کردن دندان ها می باشد.تا کنون بلیچینگ یا بلیچینگ طرفداران زیادی داشته است. بسیاری از افراد علاقه مند هستند که دندان های سفید خود را هنگام صحبت و لبخند ببینند. گاهی اوقات برخی از افراد با دندان های سفیدتر احساس اعتماد به نفس می کنند.

موثرترین عامل سفید کننده در این روش پراکسید هیدروژن است. سفید کردن دندان یکی از دو روش است: سفید کردن در مطب و سفید کردن در منزل.

و تفاوت آنها در این است که بلیچینگ مطب در مطب و معمولا در یک جلسه انجام می شود اما بلیچینگ خانگی توسط افراد در منزل انجام می شود و یک تا دو هفته زمان می برد.

سفید کردن در مطب: یکی از رایج ترین روش های سفید کردن دندان در دندانپزشکی دیجیتال این است که دندانپزشکان می توانند با استفاده از قدرت زوم پیشرفته دندان ها را سفید کنند. آنها می توانند نتایج فوری را ببینند زیرا دندانپزشک از محلول پراکسید هیدروژن 35٪ با منبع نور مستقیماً روی دندان استفاده می کند. دندان ها برای شکستن تمام مولکول هایی که باعث ایجاد لکه و تغییر رنگ می شوند.

روش دیگر، در روش های بدون نسخه از 7 تا 10 درصد پراکسید هیدروژن یا مشتقی به نام پراکسید کاربامید استفاده می شود. ممکن است نتایج فوری را با این محصول مشاهده کنید، اما آنها حداقل خواهند بود." دندانپزشکان برای حفظ این موضوع، تمام اقدامات احتیاطی لازم را برای محافظت از دندان ها و لثه ها در هنگام سفید کردن در مطب انجام می دهند.

سفید کردن خانگی: در این روش همانطور که گفته شد توسط فرد در منزل انجام می شود. پزشک ابتدا یک قالب مناسب برای دندان های فرد می سازد و سپس مواد شیمیایی سفید کننده را به همراه توضیحات مربوطه می دهد. اما غلظت موادی که در خانه استفاده می کنید کمتر از غلظت موادی است که پزشک استفاده می کند.

اما برای سفید کردن خانگی، پزشک باید قالبی از دندان‌های شما بسازد و سپس آن را به آزمایشگاه بفرستد تا قالبی متناسب با دندان‌های شما بسازد که دقیقاً مشابه سفید کردن دندان‌ها با دندانپزشکی دیجیتال است.

 

از برس برقی استفاده کنید:

یکی دیگر از مواردی که برای سفید کردن دندان با دندانپزشکی دیجیتال موثر است و نتایج آن در همان روزهای اول قابل مشاهده است، استفاده از مسواک برقی است.

این پروتزهای دیجیتال از قدیم در بازار بوده اند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلفی از آنها با کاربردهای موثرتری ساخته می شوند. مسواک های برقی لکه های سطحی را به طور موثرتری نسبت به مسواک های دستی از بین می برند.

با این حال، بسیاری از افراد سفید کردن دندان های خود را در خانه یا روش های سنتی انتخاب می کنند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

 

نوارهای سفید کننده دندان:

اگر نمی خواهید دندان های خود را با دندان های دیجیتال سفید کنید، توصیه می کنیم با نوارهای سفید کننده شروع کنید. روی لبخند خود کار کنید، زیرا با این نوارها "نتایج و عملکرد را در عرض چند روز خواهید دید". اما برای بهترین نتیجه، نوار را متناسب با دهان خود ببرید و سعی کنید سفید کننده را از لثه دور نگه دارید، زیرا می تواند باعث تحریک شود.

 

خمیر دندان سفید کننده:

یکی دیگر از روش های موثر برای سفید کردن دندان بعد از عید استفاده از خمیر دندان سفید کننده است. خمیر دندان های سفید کننده معمولاً از ترکیبی از مواد برای از بین بردن لکه ها از روی دندان استفاده می کنند، از جمله:

کاربامید یا پراکسید هیدروژن

خمیر دندان ملایم (مانند جوش شیرین، زغال فعال، دی کلسیم فسفات، سیلیس، کربنات زیرکونیوم، سیلیکات کلسیم، پیروفسفات کلسیم و متافسفات سدیم)

 

فواید خمیر دندان سفید کننده

تخفیف

حاوی پراکسید کافی است و لازم نیست نگران سرطان دهان باشید

خمیر دندان حاوی فلوراید به پیشگیری و معکوس کردن پوسیدگی دندان کمک می کند.

 

 

موارد استفاده از جوش شیرین:

یکی از راه های آسان و خانگی برای سفید کردن دندان ها استفاده از جوش شیرین (بی کربنات سدیم) است که یک درمان خانگی موثر برای سفید کردن دندان ها است.

تحقیقات همچنین نشان می دهد که خمیردندان حاوی جوش شیرین نسبت به خمیردندان معمولی در از بین بردن لکه های زرد موثرتر است. و همانطور که می دانید، جوش شیرین بیشتر در این خمیر دندان، نتایج بهتری از دندان های شما حاصل می شود.

در حالی که می توانید به دنبال خمیردندان هایی باشید که حاوی جوش شیرین هستند، اما راه آسان تری نسبت به ساخت و استفاده از خودتان وجود دارد. برای انجام این کار، تنها کاری که باید انجام دهید این است که این مراحل ساده را دنبال کنید:

در مرحله اول باید ۲ قاشق چایخوری آب را با ۱ قاشق چایخوری جوش شیرین مخلوط کنید.

در مرحله بعد مسواک را باید کاملاً در جوش شیرین و آب آغشته کنید.

سپس دندان های خود را طبق معمول مسواک بزنید و دهان خود را بشویید تا اثر آن را سریع ببینید.

 

ادامه مطلب:https://drsheidaclinic.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۴۶:۰۳ توسط:نویسنده روز از نو موضوع: نظرات (0)