روز از نو روز از نو .

روز از نو

خدمات سالن زیبایی در سایت آرایش

خدمات زیبایی که امروزه در سالن های زنانه ارائه می شود با خدماتی که در گذشته ارائه می شد بسیار متفاوت است. در حال حاضر به تمام قسمت های آرایشگاه اضافه شده است و روش جدید به کار رفته در این امر رونق آرایشگاه زنانه را با وجود محبوبیت بسیار نزد خانم ها افزایش داده است. به طور کلی لیست مشاغل آرایشگری مرتبط با سالن های زنانه را می توان به گروه های زیر تقسیم کرد:

 

خدمات زیبایی دست

خدمات زیبایی پا

خدمات مراقبت از پوست

خدمات آرایشگری

خدمات زیبایی ناخن

خدمات زیبایی دائمی

بیا...

لازم به توضیح است که هر یک از این بخش ها دارای زیرمجموعه های خاص خود می باشند که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات آرایش به سایت آرایش مراجعه کنید.

 

خدمات سالن زیبایی

در میان درمان های زیبایی ذکر شده برای خانم ها، لیست وظایف آرایشگری خانم ها مربوط به دست و پا به شرح زیر است:

خدمات زیبایی پی

زیبایی پا ممکن است در گذشته اهمیت چندانی نداشته باشد یا معمولاً در لیست خدمات مراقبت از موی خانم ها قرار نمی گیرد. اما امروزه به عنوان یکی از معروف ترین خدمات آرایشی در آرایشگاه زنانه شناخته می شود که با استقبال گسترده ای روبرو شده است. برخی از انواع خدمات زیبایی پا را می توان به شرح زیر بیان کرد:

 

پدیکور پا

پدیکور پا به عنوان درمانی شناخته می شود که می توان از آن برای افزایش زیبایی انگشتان پا استفاده کرد و از طرفی سلامت پاها را نیز از این طریق بهبود بخشید. یعنی به این ترتیب تمام قسمت های پا مثلا ناخن، پوست، پاشنه و .... لمس شده و طرح درمانی بر روی آن اجرا می شود. به زبان ساده، سازنده به این ترتیب انگشتان پا را صاف می کند و مقداری گوشت اضافی را از بین می برد و از طرفی با استفاده از مواد مرطوب کننده مخصوص روی پوست پا، پاها را نرم و صاف می کند. لازم به ذکر است که ماساژ پا در پدیکور برای کسانی که اقدام می کنند نیز انجام می شود که نتایج خوبی به همراه دارد و علاوه بر رفع خستگی، گردش خون را در بدن افزایش می دهد و به بهبود وضعیت عمومی بدن کمک می کند. 

 

زیر سابی

به طور کلی هدف از لایه برداری از بین بردن سلول های مرده سطح پوست کف پا است. کف سابی بخش مهمی از خدمات مراقبت از پا است، در این روش پس از مرطوب کردن پوست پا از مواد مخصوص برای کف سابی استفاده می شود. در نتیجه این روش از خشکی و ترک پوست کف پا جلوگیری می شود و زیبایی پا بیشتر می شود. این روش عموماً مورد استقبال خانم هایی قرار می گیرد که کف پا ترک خورده، آسیب دیده و بسیار خشک شده اند.

 

کاشت ناخن پا

در بین خدمات سالنی که روی پا انجام می شود، کاشت ناخن از محبوبیت بالایی برخوردار است. زیبایی ناخن برای خانم ها بسیار مهم است و خانم هایی که در تابستان عادت به پوشیدن صندل یا کفش های باز دارند می توانند برای داشتن پاهای زیباتر از کاشت پنجه بهره ببرند. اما استفاده از این روش فقط برای خانم ها نیست زیرا حتی خانم هایی که در بیرون از خانه از چاپال استفاده نمی کنند از این روش لذت برده اند. پس از کاشت انگشت، خانم ها می توانند از رنگ دلخواه لاک و طرح دلخواه روی آن بهره مند شوند. کاشت انگشت پا یکی از خدمات طولانی مدت زیبایی پا است و شما می توانید تا یک ماه از نتیجه آن لذت ببرید و پس از آن نیاز به تنظیم یا کاهش ایمپلنت خواهد داشت.

 

خدمات زیبایی مفید

خدمات زیبایی دست به کلیه اعمال زیبایی از دست تا انگشت گفته می شود که در لیست آرایشگاه های زنانه و برای افزایش زیبایی و سلامت دست ها قرار می گیرد. برخی از این خدمات زیبایی زنانه را می توان به شرح زیر در نظر گرفت:

مانیکور

مانیکور یکی از خدمات سالن های زیبایی بانوان است که برای بهبود وضعیت ناخن ها انجام می شود. در این روش ناخن ها با ابزارهای مخصوص اصلاح شده و کناره های آن از گوشت و پوست اضافی پاک می شود تا زیبایی و سلامت ناخن ها بهبود یابد. بسیاری از خانم ها هنوز تفاوت این روش با کاشت ناخن را نمی دانند و فکر می کنند این دو روش یکی هستند. از طرف دیگر مانیکور با کاشت ناخن متفاوت است، زیرا در این سرویس زیبایی دست کاشت انجام نمی شود، بلکه فقط ناخن های طبیعی فرد شکل و فرم داده می شود و در نهایت در صورت تمایل متقاضی، لاک ناخن از همان دست. رنگ به ناخن اعمال می شود. بنابراین، کسانی که قصد ندارند مواد اضافی روی ناخن های خود داشته باشند و می خواهند از زیبایی طبیعی خود استفاده کنند، واقعا مانیکور را دوست خواهند داشت. برای یافتن بهترین سالن های زیبایی به سایت عروس ایرانی مراجعه کنید.

 

ناخن دست

کاشت ناخن روش دیگری است که در آن از مواد مخصوص و ناخن مصنوعی برای زیباسازی ناخن استفاده می شود و این مواد به صورت لایه ای بر روی ناخن طبیعی قرار می گیرند و زیبایی آن را افزایش می دهند. کاشت ناخن به دست ها ظاهری طبیعی می دهد، اما برای جلوگیری از قارچ ناخن نیاز به مراقبت و توجه دارد. در حال حاضر یکی از سودآورترین خدمات سالن های زیبایی زنانه کاشت ناخن می باشد.

 

پوست دست

در مقایسه با پوست سایر قسمت های بدن، پوست دست بیشتر در معرض آلودگی و نور خورشید است. به همین دلیل ترمیم پوست دست بسیار مهم است و برای این منظور از خدمات ویژه ای در سالن های زیبایی زنانه استفاده می شود. رایج ترین آنها استفاده از اسکراب ها و ماسک های روشن کننده برای نواحی تیره بدن است که پوست تیره و مرده سطح دست ها را از بین می برد و در افزایش زیبایی و سلامت دست ها موثر است. استفاده از این ماسک ها برای رفع سیاهی و زیر بغل نیز عالی است.

 

بوتاکس

از دیگر خدمات آرایشی دست می توان به بوتاکس زیر بغل اشاره کرد که به تازگی وارد لیست آرایشگاه های زنانه شده است. بوتاکس زیر بغل برای رفع تیرگی زیر بغل و جلوگیری از تعریق انجام می شود، نتایج آن طولانی مدت است اما دائمی نیست و پس از مدت زمان مشخصی اثر آن از بین می رود. ماده بوتاکس مورد استفاده در این روش سم بوتولینوم است که به دلایل مختلف به نقاط مختلف صورت و بدن تزریق می شود.

 

اخرین حرف

خدمات سالن های زیبایی بانوان فرصت بسیار خوبی را برای خانم هایی که دوست دارند از طریق آنها به زیبایی و سلامت خود اهمیت دهند و آنها را بهبود بخشند، فراهم کرده است. از طرفی این مشاغل زیبایی بانوان نیز در ایجاد شغل اهمیت دارد و افراد زیادی در کشور می توانند از این طریق کسب درآمد کنند.

مشاهده رفرنس:  https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/1214064-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۲:۱۰ توسط:نویسنده روز از نو موضوع: نظرات (0)