روز از نو روز از نو .

روز از نو

جزئيات بازگشايي مدارس در خراسان رضوي

قاسم‌علي خدابنده در در جلسه شوراي سلامت مدارس استان اظهار كرد: از ابتداي بهمن‌ماه كلاس‌هاي درس در مناطق زرد در پايه‌هاي اول و دوم ابتدايي و همچنين دروس مهارتي هنرجويان هنرستان‌ها حضوري تشكيل خواهد شد و در مناطق آبي نيز همه كلاس‌هاي درس در تمامي مقاطع تحصيلي در مدارسي كه كمتر از ۵۰ دانش آموز دارند، حضوري تشكيل خواهد شد.

وي ادامه داد: در مناطق نارنجي و قرمز هيچ كلاس درسي به صورت حضوري تشكيل نخواهد شد و آموزش به شيوه مجازي ادامه خواهد داشت.

مدير كل آموزش‌وپرورش خراسان رضوي بيان كرد:
در كلاس‌هاي درسي كه تعداد دانش‌آموزان آن بيش از ۱۰ نفر است، با مديريت شوراي مدرسه دانش‌آموزان در ايام هفته توزيع خواهند شد تا همه دانش‌آموزان بتوانند از آموزش‌هاي حضوري بهره‌مند شوند.

خدابنده عنوان كرد: ما نيز نگران اين هستيم كه برگزاري حضوري كلاس‌هاي درس و به‌تبع آن آمدوشد دانش‌آموزان و همكاران سبب افزايش شيوع ويروس كرونا شود، اما از سوي ديگر نيز نگراني‌هايي هم بابت تبعات دوري دانش‌آموزان از آموزش وجود دارد، لذا از همكاران، دانش آموزان و اولياء محترم مي‌خواهيم با حساسيت دستورالعمل‌هاي بهداشتي را در محيط مدارس رعايت نمايند.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني آموزش‌وپرورش خراسان رضوي، وي افزود: دانش‌آموزان پايه اول حروف و كلمات را به خوبي نشناخته‌اند و دانش‌آموزان پايه دوم نيز تنها بخشي از سال گذشته را به صورت حضوري گذرانده‌اند و آموزش‌هاي مجازي براي اين گروه از دانش‌آموزان تقريبا امري غير ممكن است. همچنين دروس مهارتي در هنرستان‌هاي فني‌وحرفه‌اي و كاردانش نياز به حضور در كارگاه و كار با ابزار و تجهيزات دارد و عملا به وسيله آموزش‌هاي مجازي امكان‌پذير نيست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۳:۱۹ توسط:نويسنده روز از نو موضوع: نظرات (0)

قتل مرد روستايي با شليك گلوله

مرد روستايي با شليك گلوله به قتل رسيد.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامي راور با بيان اين كه تحقيقات پليس براي رمزگشايي از علت قتل مرد روستايي آغاز شده است، افزود: شامگاه شنبه گذشته قتل فردي در روستاي حور از توابع بخش كوهساران راور به مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ گزارش شد.

سرهنگ عليرضا سوري افزود: با توجه به اهميت ماجرا، بي درنگ نيروهاي پليس در محل وقوع قتل حاضر شدند و در بررسي هاي اوليه مشخص شد مردي از اهالي روستا بر اثر شليك گلوله توسط فرد يا افراد ناشناس به قتل رسيده است.

وي ادامه داد: تحقيقات ويژه پليس براي دستيابي به علت اصلي قتل و شناسايي و دستگيري قاتل ادامه دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۲:۴۲ توسط:نويسنده روز از نو موضوع: نظرات (0)

آشنايي با فروشگاه لپ تاپ بهار

مجموعه لپ تاپ بهار با مديريت مهندس محمدرضا حيدري در سال 1383 به صورت تخصصي در زمينه تعميرات , واردات و پخش قطعات لپ تاپ با برند BLS در كشور كويت شروع به كار كرد . پس از كسب موفقيت هاي متوالي با شعار هميشه با شما اقدام به گسترش شعب در شيراز و اصفهان كرد .

سپس لپ تاپ بهار قدم در راه به نهايت رساندن خدمت رساني در زمينه كاري خود و تعيين استاندارد هاي جديد در بازار كار شيراز و ايران گذاشت وفعاليت خود را به صورت فيزيكي و آنلاين ادامه و گسترش مي دهد .

هدف ما در اختيار گذاشتن بزرگترين مجموعه قطعات لپ تاپ در ايران براي هر ايراني در فاصله چند كليك است . مجموعه اي عظيم از بزرگترين برند هاي جهان همچون ايسوس (asus) , دل (DELL) , اچ پي (HP) , سامسونگ (Samsung) و ده ها برند معتبر ديگر و مقصدي نهايي براي خريدهر نوع كالاي مربوطه از قبيل انواع شارژر , آداپتور لپ تاپ , باتري لپ تاپ , درايو نوري , قاب لپ تاپ , صفحه نمايش , رم , كيبرد , هارد ديسك , قطعات داخلي لپ تاپ و هر آنچه مورد نياز تعمير كاران لپ تاپ مي باشد .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۱:۵۱ توسط:نويسنده روز از نو موضوع: نظرات (0)

ارتقا رتبه سايت بصورت طبيعي و قانوني

با پكيج هاي افزايش رتبه سايت خود را بصورت قانوني و طبيعي ارتقا دهيد .
همين امروز با شيك رنك شروع كنيد و وارد 10رديف آغازين گوگل شويد .
 
 
 
 
 
 
شيك رنك داراي نماد اعتماد الكترونيك و لوگوي ديجيتال
منبع: chicrank.com

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۶:۴۰ توسط:نويسنده روز از نو موضوع: نظرات (0)