روز از نو روز از نو .

روز از نو

انواع كفش مردانه و كاربرد آن‌ها؛ استايل خود را زيباتر كنيد

 

بيشتر افراد با انواع مدل‌هاي كفش مردانه آشنا نيستند و فكر مي‌كنند اين كفش‌ها تنها به دو گروه كفش اسپرت و مجلسي تقسيم مي‌شود. در حالي كه امروزه دنيايي از كفش‌‌هاي مردانه با طر‌ح‌ها و مدل‌هاي مختلف در بازار وجود دارد كه هركدام براي استايل‌هاي خاصي مناسب هستند. در اين مقاله شما را با مدل‌هاي مختلف كفش‌ مردانه آشنا خواهيم كرد تا بتوانيد با توجه به سليقه  و استايل خود انتخاب عالي داشته باشيد.

 

 

با انواع مدل‌هاي كفش مردانه آشنا شويم

براي اينكه بتوانيم يك ظاهر شيك و مناسب داشته باشيم، بايد حتما اطلاعات خود را درباره مدل‌هاي مختلف كفش‌ و كاربرد آن‌ها بالا ببريم. زماني كه ما اطلاعات كافي نداريم، ممكن است براي استايل خود كفش نامناسب بخريم. آسيبي كه اين موضوع به ظاهر ما مي‌زند، قابل چشم پوشي نيست. به عنوان مثال، برخي افراد بر اين تصور هستند كه بيشتر كفش‌هاي مردانه را مي‌توان با هر كت و شلواري پوشيد. در حالي كه اينطور نيست. در ادامه درباره مدل‌هاي مختلف كفش مردانه و اينكه با چه لباس‌هايي مناسب هستند، صحبت خواهيم كرد خريد در كتپوش

https://katpoosh.com/

 

كفش آكسفورد، رسمي و شيك

از جمله يكي از پرطرفدارترين مدل‌هاي كفش مردانه، آكسفورد است كه باعث مي‌شود ظاهر شما شيك و رسمي به نظر برسد. اين كفش را مي‌توان رسمي ترين مدل كفش مردانه ناميد كه بسيار محبوب و پرطرفدار است. اگر سري به كمدتان بزنيد، احتمالا حداقل يك جفت از اين مدل‌ها را قبلا خريديد و در مجالس مهماني به خصوص عروسي‌ها از آن استفاده كرديد. اما احتمالا اسم اين مدل كفش را بلد نبوديد.

كفش آكسفورد مناسب مجالس رسمي، مهماني، مصاحبه كاري و حتي دانشگاه است. منشا اين مدل به كشورهاي اسكاتلند و ايرلند بر مي‌گردد و تنوع رنگي آن نيز زياد است. البته بيشتر رنگ‌هاي مشكي و قهوه‌اي آن پرطرفدار هستند.

تا چند سال پيش، جنس اين كفش‌ها تنها از چرم بود. اما در حال حاضر، محدود به جنس خاصي نمي‌شود. ولي اكنون ديگر محدود به جنس خاصي نيستند. رنگ‌هاي متنوعي از اين استايل در بازار مي‌بينيد. اگرچه، مشكي و قهوه‌اي آن محبوب‌تر و پركاربردترند. در سال‌هاي اخير، ممكن است تزيين بيشتري روي كفش كار كنند، كه اغلب به‌شكل سوراخ‌هاي ريز روي چرم است. درحالي‌كه قبلا از چرم ساده تهيه مي‌شد. همچنين آكسفورد را فقط با شلوار پارچه اي مي پوشند

 

مدل بروژ، خاص و رسمي

اگر بخواهيم ريشه اين مدل كفش مردانه را بررسي كنيم از كلمه brouguing مي‌آيد و معناي آن تزيينات كفش با سوزن‌هاي بزرگ است. سبك اين كفش را مي‌توان در رديف آكسفورد قرار داد، اما تفاوت‌هايي نيز دارد. اين كفش را مي‌توان به دو گروه تقسيم كرد كه شامل كفش‌هاي دربي با بال باز و كفش‌هاي آكسفورد با بال متصل به رويه مي‌شود.

از مهم‌ترين مشخصه‌هاي اين مدل كفش‌ مي‌توان به انواع مختلفي از روزنه‌ها اشاره كرد كه روي آن به چشم مي‌خوردند.

همچنين از نكات قابل توجه اين كفش اين است كه هم با جين و هم با كت و شلوار ست مي‌شود. بنابراين مهم نيست شما قصد شركت در يك مهماني رسمي را داريد يا غير رسمي، در هر دو صورت مي‌توانيد اين نوع كفش را در استايل خود به كار ببريد. البته به هماهنگي رنگ آن با لباس خود دقت كنيد.

 

كفش سكگ دار، زيبا و نيمه رسمي

همانطور كه از نام اين كفش مشخص است، يك يا دو سكگ دارد و بدون بند است. اگر قصد داريد اين كفش را با استايل رسمي بپوشيد، بايد به اين نكته توجه كنيد كه ميزان رسمي بودن آن كم‌تر از آكسفورد است. البته مدل تك سكگ اين كفش، رسمي‌تر از مدل دو سگك آن است.

مزيت مدل سگك دار اين است كه يك طرح تكراري نيست و مي‌تواند به خاص‌ و شيك‌تر شدن استايل شما كمك كند. شما طرح سگك آن را  مي‌توانيد با ساعت مچي، سگك كمربند و دكمه سر آستين ست كنيد. در مجموع اين نوع كفش يك انتخاب خوب براي افراد شيك پوش است.

مدل اسنيكرز، پرطرفدار

يكي از مشهورترين انواع مدل‌هاي كفش مردانه، اسنيكرز يا كفش ورزشي است. اين كفش به دليل راحتي كه دارد، بسيار پرطرفدار است. طرح‌هاي مختلف آن براي انواع ورزش هاي مختلف توليد شده و در بازار موجود است. شما با توجه به نياز خود مي‌توانيد كفش ورزشي مورد نظر خود را پيدا كنيد. به عنوان مثال اگر دونده هستيد يا فوتبال بازي مي‌كنيد، يا حتي اين نوع كفش را براي تيپ اسپرت خود يا امور روزانه مي‌خواهيد؛ مي‌توانيد مدل مورد نظر خود را بخريد.

از آن‌ جايي كه اين كفش در رنگ‌ها و طرح‌هاي مختلف توليد مي‌شود، به راحتي مي‌توانيد با لباس‌هاي خود آن‌ها را ست كنيد. البته اين كفش‌ها مناسب تيپ اسپرت هستند و با استايل رسمي زياد جالب به نظر نمي‌رسند. از ديگر مزيت‌هاي آن‌ها مي‌توان به اين موضوع اشاره كرد كه راحت‌تر و آسان‌تر از كفش‌ رسمي تميز مي‌شوند.

 

كفش كالج، بسيار راحتي

كفش كالج يك كفش مردانه بسيار راحت و تخت است كه تقريبا در مكاني مي‌توانيد از آن استفاده كنيد. در طرح‌هاي مختلف توليد مي‌شود كه معمولا سگك يا بندك تزئيني يا كمي پاشنه كوتاه نيز دارد. اين مدل كفش را مي‌توان هم با تيپ رسمي هم غير رسمي پوشيد. البته هرچه رنگ آن تيره‌تر و براق‌تر باشد و طرح آن نيز ساده‌تر، براي تيپ‌هاي رسمي مناسب‌تر است.
امروزه انواع كالج‌ها در جنس‌هاي مختلف توليد مي‌شوند كه بيشتر آن‌ها از چرم و نبوك هستند.

صندل مناسب تابستان

از ديگر كفش‌هاي مردانه كه طرفداران زيادي دارد، مي‌توان به صندل اشاره كرد. البته اين نوع كفش مناسب استايل و مراسم رسمي نيست و فقط براي تيپ‌هاي غير رسمي در تابستان كاربرد دارد. شما نمي‌توانيد صندل را همراه كت و شلوار يا در يك مراسم رسمي بپوشيد. كاربرد اصلي اين نوع كفش اين است كه پاي شما در تابستان عرق نكند و دچار مشكلات متعدد نشويد.

 

 

نكات مهم در زمان خريد كفش مردانه

تا به اينجا با انواع كفش مردانه آشنا شديم. اما بهتر است قبل از خريد به چند نكته مهم دقت كنيد تا يك كفش خوب و مناسب بخريد. اولين نكته‌اي كه بايد در نظر بگيريد، استايل كلي شماست. اگر قصد داريد تيپ رسمي بپوشيد، پس حتما انتخاب‌هاي خود را به سمت مدل‌هايي ببريد كه مناسب اين استايل هستند. به عنوان مثال، خريد صندل براي ست كردن با تيپ رسمي اشتباه است. يا كفش آكسفورد مناسب تيپ كژوال نيست.

همچنين هدف خود را از خريد كفش مشخص كنيد. قصد داريد براي چه مراسمي كفش بخريد؟ آيا به دنبال خريد كفش براي مهماني رسمي، عروسي يا جلسه كاري هستيد. يا اين‌كه مي‌خواهيد يك كفش اسپرت براي دورهمي‌ها يا پياده روي و ورزش تهيه كنيد؟ زماني كه هدف مشخصي داشته باشيد، خريد شما بهتر خواهد بود.

اگر هم قصد داريد كفشي بخريد كه هم رسمي باشد هم غير رسمي، كفش كالج يك گزينه عالي است. از اين كفش مي‌توانيد در مهماني، محل كار، دانشگاه يا جاهاي ديگر به همراه شلوارهاي جين، پارچه‌اي و كتان استفاده كنيد. رنگ مشكي آن رايج‌تر و پرفروش‌تر است. البته اين كفش‌ها براي زمستان مناسب نيستند.

از ديگر مواردي كه بايد در زمان خريد كفش مردانه به آن توجه كنيد، توجه به سايز و راحتي آن است.همچنين به جنس خوب، ضد آب بودن و مقاومت نير توجه داشته باشيد.

در پايان بايد اين نكته را يادآوري كنيم كه انواع مدل‌هاي كفش مردانه با طرح‌ها، جنس‌ها و رنگ‌هاي مختلف در بازار موجود است؛ بنابراين شما مي‌توانيد با توجه به سليقه و بودجه خود يك انتخاب عالي داشته باشيد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۵۷:۰۴ توسط:نويسنده روز از نو موضوع: نظرات (0)

خريد محصولات داروخانه اي نظير ويتامين ها، مكمل ها و انواع ماسك و ضدعفوني كننده

خريد سريع، ارزان و مطمئن سه اصل اوليه است كه داروپلاس سعي كرده به آن پايبند باشد و با رعايت اين سه اصل، حوزههاي تازهاي را در فروش كالا، به دايرهي فعاليت خود افزوده است. نهايت سعي تيم درماني و تخصصي داروخانه دكتر سولماز پاسخگويي به سوالات و انجام درخواستهاي مراجعين در اسرع وقت ميباشد. 3. بكارگماردن تكنسينهاي كارآزموده و باتجربه و درعين حال نظارت مستقيم مسئولين فني داروخانه در زمينه هاي مختلف ارتباطي و درماني با مراجعين. اين جاست كه نقش مشاوره دقيق و علمي مشخص مي گردد تا براي مراجعين به داروخانه با توجه به فضاي بيش از حد تبليغات اغواگرانه، مكمل و ساير فرآورد هاي سلامت محور را با توجه به نياز بيمار تجويز نمود. هنگامي كه منو و صفحات فروشگاه، بخش ها، نوار جستجو، نسخه هاي بارگذاري و ساير ويژگي ها را تنظيم كرديد، اكنون مهم ترين قسمت انتخاب بهترين درگاه پرداخت براي مشتريان خود مي باشد. با همه گيري ويروس كرونا در كشور، رعايت پروتكل هاي بهداشتي به ساير دغدغه هاي روزمره افراد اضافه شده است. داروخانه هاي آنلاين جهت رفع دغدغه ي محدوديت زماني و مكاني خدمات 24 ساعته به سراسر ايران ارائه مي دهند. شما در وبسايت جوردارو اقلام داروخانه اي كه فروش آنها طبق قوانين كشور به صورت آنلاين مجاز است را (به غير از داروهاي نسخه اي) به آساني يافته و در كمترين زمان پس از خريد، درب منزل دريافت مي نمائيد.

شما ميتوانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر مشاهده محصولات و خريد از اين مجموعه از راههاي زير اقدام فرمايبد. همچنين زماني كه دارو يا محصولات بهداشتي و آرايشي و .. به دست شما ميرسد، تاريخ توليد و انقضاي آن و سلامت كالا را پيش از باز كردن پلمپ آن بررسي نماييد. ديگر لازم نيست ساعت ها ترافيك، آلودگي هوا، سرما يا گرما را به جان بخريد و داروخانه هاي مختلف را براي پيدا كردن يك محصول مراقبتي يا دارويي بگرديد. اين ويروس در فصل زمستان و پاييز بيشتر انتقال پيدا مي كند اما بايد بدانيد در مابقي سال نيز اين ويروس فعال است و خطر انتقال آن وجود دارد. تعدادي از كلينك هاي زيبايي در سراسر جهان از افزاي جراحي هاي دوران كرونا خبر مي دهند. در ادامه به بررسي مزاياي داروخانه آنلاين مي پردازيم. مهم ترين نتيجه اي كه سفارش اينترنتي از فروشگاه هاي آنلاين در پي دارد، كاهش ريسك ابتلا به ويروس و جلوگيري از خطر انتقال آن است. در نتيجه كيفيت داروي داروخانه آنلاين مورد نظرتان براي شما قطعي خواهد شد. هر داروخانه اينترنتي داراي يك قسمت مجزا به نام وبلاگ يا مجله مجازي ميباشد كه در اين قسمت اطلاعات مفيدي درباره مسائل پزشكي روز، فايده ورزش براي سلامتي، فوايد استفاده از مواد غذايي مختلف و همچنين راهنماي خريد بسياري از محصولات و دهها مطلب مفيد ديگر درج شده كه به بالا رفتن سطح اطلاعات شما و يك انتخاب درست و مفيد كمك خواهد كرد.

اين سايت با مديريت و نظارت موسس و مسئول فني داروخانه، خانم دكتر سولماز رستمي با شماره پروانه تاسيس 165/3971/1/223310 كه داراي سوابق مديريتي و تجارب چندين ساله در امور داروخانه هستند ايجاد و راه اندازي شده است و همه موارد درج شده در سايت بانظر مستقيم مسوول فني داروخانه انجام ميشود. داروخانه دكتر سولماز رستمي همزمان با تغييرات جهاني در مراودات تجاري و با درنظر گرفتن گزينه هاي مختلف ، كه صرفه جويي در وقت مخاطبين يكي از مهمترين آنهاست ، برآن شديم تا با راه اندازي سايت داروخانه دكتر سولماز اقدام به فروش آنلاين محصولات مشروحه ذيل نماييم . موارد و اقدامات انجام شده در سايت داروخانه دكتر سولماز: 1. مشخصات انواع محصولات با استناد به اطلاعاتي كه شركتهاي سازنده در كاتالوگهاي مربوطه ذكر كرده اند و نيز قيمتهاي آپديت شده و به روز، در معرض ديد شما عزيزان قرار خواهد گرفت. جهت ارتقاي سطح كيفي خدمات، از پيشنهادات و انتقادات سازنده شما استقبال ميكنيم.

با شيوع ويروس كرونا كه تمايل كمتر افراد براي حضور در مراكز عمومي را به همراه داشت، بسياري از مشاغل در سطح جامعه آسيب ديدند و از كسب درآمد بازماندند، اما كسب و كارهاي اينترنتي به حركت در مسير خود ادامه دادند. داروخانه هاي آنلاين نيز از اين قاعده مستثني نيستند و با ارسال محصولات داروخانه اي نظير ويتامين ها، مكمل ها و انواع ماسك و ضدعفوني كننده ها ميزان مراجعه حضوري به اين مراكز را تا حد قابل توجهي كاهش و سطح سلامت جامعه را ارتقا مي دهند. حتي تمامي مكملهاي ويتامينه به صورت گياهي براي تناسب اندام در يك داروخانه با كيفيت اينترنتي موجود است تا شما بتوانيد با سرعت عمل بالا به خريد اينترنتي فكر كنيد. در اين مقاله قصد داريم چند مورد از مزاياي داروخانه آنلاين را براي شما نام ببريم. وقتي با چند كليك ساده به تمام آنچه مي خواهيد مي رسيد، شانس بيشتري براي استفاده ي بهينه از وقت و انرژي تان داريد. تنها با صرف چند دقيقه و بالا و پايين كردن چند سايت بالاخره آن را در يكي از داروخانه هاي آنلاين خواهيد يافت.

https://binoskhe.com/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۳:۱۱ توسط:نويسنده روز از نو موضوع: نظرات (0)

معرفي كامل كنترلر هانتر

آنها فصل تابستان را لذت بخش مي كنند. ساكنان تابستاني براي سهولت زندگي خود از آبياري خودكار در گلخانه استفاده مي كنند. ساخت آبياري قطره اي براي گلخانه در كشور با استفاده از بشكه و پمپ را در نظر بگيريد. فنهاي آكسيال با استفاده از نيروي محوري جريان هوا و يا گاز را ايجاد كرده و ازطريق چرخش محوري با تيغههايي كه قطر بيروني آن به صورت شعاعي گسترده شده است، باعث حركت هوا ميشوند. آبياري باراني، زيرسطحي يا آبياري قطره اي خودكار در گلخانه مي تواند به صورت مستقل انجام شود. تايمرهاي با مخزن مناسب براي آبياري گلدانهاي داخل خانه مناسبند و براي آبياري باغچه حتما به شير آب يا تانكر با ظرفيت بالا نياز داريد. جارو برقي كارواش:جارو برقي هاي ارائه شده بايد داراي حفاظت بالا در مقابل شرايط بد محيطي مانند رطوبت و گرد و غبار را داشته باشد.جارو برقي ها ميتواند يك تا سه موتوره انتخاب شود. كه گروه صنعتي ايتال سرويس قطعات كارواش اينتر پمپ را با كيفين بالا و قيمت مناسب تحويل ميدهد. من يك تكه از گياه آبياري را قطع كردم - كاملاً مناسب است. تصوير ذهني ما براي گلخانه فضاي محصورشدهاي در باغهاي گل و گياه است كه تفاوت دما و رطوبت داخل آن با محيط خارجي كاملاً محسوس است.

با كنترلر هانتر سيستم مدرني براي آبياري­تان به ارمغان آورده ايم به جرات مي توان گفت كنترلرها بخش تفكيك ناپذير سيستم هاي آبياري امروزي هستند. به كمك اين دستگاه هوشمند مي توان مقدار مورد نياز آب را در زمان مناسب براي آبياري محصولات كشاورزي در نظر گرفت تا بتوان علاوه بر توليد با كيفيت و مرغوبي از انواع محصولات، نهايت بهره برداري از بالاترين ميزان انرژي و مواد شيميايي موجود در يك اكوسيستم را برد. واقعيت اين است كه از اين تجهيزات با عنوان كنترلرهاي آبياري ساليان طولاني است كه در انواع مكانيكي و الكترومكانيكي استفاده مي گردد. تا اينكه امروزه به لطف پيدايش متدها و تكنولوژي هاي پيشرفته، اين دستگاه با مجهز بودن به سيستم هاي پيچيده كامپيوتري توليد و روانه بازار گرديد. در اين ميان كنترلر هانتر يكي از محبوب ترين و پراستفاده ترين كنترلرها در سيستم آبياري و كشاورزي در سراسر نقاط دنيا است. كيفيت و مرغوبيت منحصر به فرد اين محصول موجبات برتري و تمايز آن با ساير برندهاي موجود در بازار را فراهم آورده است.

https://abniro.com/irrigation-controller-hunter/

اما، در صورت لزوم، هرگز براي اضافه كردن مورد دوم دير نيست. عملكرد اين كنترلر ها به اين صورت است كه برنامه مخصوص كنترلر را روي تلفن همراه خود نصب مي كنيد و از طريق اپليكيشن مي توانيد تمام اطلاعات را كنترل كنيد و به دستگاه فرمان بدهيد. روش آبياري خودكار در گلخانه به صورت باراني به شما اين امكان را مي دهد كه آب را در جهات مختلف و در درجات مختلف اسپري كنيد و اين براي آبياري خودكار گياهان با ارتفاع نابرابر ضروري است. آبياري باراني آبياري خودكار در گلخانه است كه در آن آب از بالاي گياهان با آبياري با نازل هاي اسپري تامين مي شود. گاو براي جبران آب از دست داده به دليل تعرق، اقدام به نوشيدن آب مي كند كه اين منجر به كاهش مصرف خوراك گاو مي گردد. صاحب طرح، ديميتري، مي خواست بدون صرف زمان زيادي براي مراقبت از آنها، برداشت خوبي از گوجه فرنگي به دست آورد. نمي دانم براي آبياري كافي است يا نه.

براي اينكه هر بار نگران نباشيد - فراموش نمي كنم كه وقتي بشكه پر است شير را ببندم. كاربردي كه به عملكرد و سيستم توليد كمك مي نمايد و از اين رو لازم است تا اغلب افراد درباره ي مكان هاي مورد نياز براي اين سيستم اطلاعاتي داشته باشند. و تنها چند دقيقه تميز كردن دريچه ها به يك واشر كمك مي كند تا بهترين كار خود را انجام دهد. تنها نكته منفي آبياري اين است كه تعداد زيادي قطره نه تنها روي خاك، بلكه روي برگ گياهان نيز مي نشيند. علاوه بر اين، گلخانه هايي كه به مقدار زيادي آب دسترسي ندارند، تنها به اين گزينه آبياري مجهز هستند. علاوه بر نوار با قطره چكان داخلي، مي توانيد از شلنگ با قطره چكان هاي قابل تنظيم استفاده كنيد. قطره چكان ها بر اساس سطح عملكرد - 0.6-3.8 ليتر در ساعت تقسيم مي شوند. اساس كار در سيستم مه پاش يا دستگاه مه پاش گلخانه كاهش حرارت از طريق تبخير آب و اختلاف فشار مي باشد. اين مورد باعث كاهش عمر دستگاه، عملكرد نامناسب و كاهش راندمان حرارتي دستگاه ميگردد. قبل از خريد كارواش بخار بايد از مدل دستگاه كارواش بخار و همچنين قطعات نصب شده بر روي آن اطلاعات لازم را كسب كنيد چون قطعات نصب شده بر روي كارواش بخار در قيمت كارواش بخار تاثير گذار مي باشد در ادامه شما را با اين تجهيزات آشنا خواهيم كرد.

دستگاه كارواش خانگي يكي از اين تجهيزات كاربردي مي باشد كه موجب افزايش سرعت و كيفيت نظافت و شستشو مي گردد. مه پاش صنعتي در برخي از صنايع يكي از ضروري ترين لوازم مورد نياز مي باشد و افراد بايستي به آن نهايت توجه را داشته باشند. شركت برتوليني Bertolini يكي از بزرگترين توليد كنندگان پمپ پيستوني است كه در ايران به پمپ كارواش نيز شهرت دارد. مه پاش ها كاربردهاي مخصوص به خود را در مكان هاي متفاوت دارند. اگر آن را به عمق بيشتري فشار دهيد، جرم ذوب شده شكاف لوله را مي بندد. عمق (2) را اندازه مي گيريم و اين فاصله را روي لوله (3) مشخص مي كنيم. اين موتورها بر حسب سانتيمتر مكعب و نيز اندازه مخزن كمپرسور محاسبه ميگردند و قدرت موتور نيز بر مبناي وات و آمپر اندازهگيري ميشود. محرك ميتواند يك موتور انجين و يا يك توربين باشد كه خروجي آن بايد توسط ميل لنگ، دسته پيستون و مراس و هد به حركت رفت و برگشتي تبديل شود در طرح قديمي ديگري كه به آن Direct Acting گفته مي شود، سيلندر بخاري همراه با شير هاي ورودي و خروجي در پايانه ي قدرت وجود دارد كه به بخار امكان مي دهد پيستون سمت مايع را به حركت درآورد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۶:۴۶ توسط:نويسنده روز از نو موضوع: نظرات (0)