روز از نو روز از نو .

روز از نو

فروش تعدادي سايت جهت ايجاد شبكه لينك سازي

تعدادي سايت با مشخصات زير آماده فروش براي وبمستران و سئو كاران و يا ديجيتال ماركتينگ هايي كه به دنبال ايجاد شبكه لينك سازي قوي و يا به دنبال خريد سايت رنك دار قوي با سابقه قبلي هستند مناسب مي باشد .

 

سوابق:

حداقل سن هر سايت 7 سال

حداقل تعداد بك لينك 10000

حداقل پيج اتوريتي 27 الي 34

داري پيج 1 الي 5 رنك قبلي گوگل

مناسب لينك سازي شبكه اي PBN , PSN

 

آدرس سايت :

2pix.ir

pix98.ir

kanoon-hamedan.ir

tmfy.ir

patrisrayan.ir

nanodesign.ir

systemati.ir

yakamuz.ir

s55.ir

parsiscom.ir

novinup.ir

hellozaban.ir

owj92.ir

etdesign.ir

20tarh.ir

w32.ir

 

قيمت تكي هر سايت 850 تومان

قيمت همه سايت ها شامل تخفيف ويژه

هماهنگي : از طريق آي دي تلگرام

bazdid1

https://t.me/bazdid1

همانطور كه مشاهده كرديد لينك اين سايت ها در بيش از 5 هزار وبلاگ بصورت فالو در قالب رپورتاژ آگهي منتشر و آگهي شد اين فرايند علاوه بر آگهي فروش تعداد بك لينك هاي اين سايتها را تقويت نمود .


برچسب: خريد سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۸:۲۲ توسط:نويسنده روز از نو موضوع: نظرات (0)

آمار بازديد سايت خود را در گوگل منفجر كنيد

چه وب سايت شركتي داشته باشيد و چه يك وبلاگ شخصي، براي اينكه سهميه اي در بازار آنلاين داشته باشيد، نياز داريد كه كاربران از سايت شما بازديد كنند و با آن تعامل موثر برقرار كنند.
سوال اينجاست كه در حجم انبوهي از اطلاعات كه در فضاي وب وجود دارد چطور مي‌توان كاربران را به سمت سايت خود جذب كرد و در اين فضاي رقابتي پيروز ميدان بود؟

در اين پست ما تصميم داريم تكنيك‌ها و اصول افزايش ترافيك سايت را به شما معرفي كنيم.

بي شك بخش زيادي از ترافيك وب سايت‌ها از نتايج ارگانيك موتورهاي جستجو مثل گوگل حاصل مي‌شود پس بايد سئو را جدي بگيريد و روي آن سرمايه گذاري كنيد.

 
شمارشگر سايت خود را منفجر كنيد .
 
با پكيج هاي افزايش رتبه سايت خود را بصورت قانوني و طبيعي ارتقا دهيد .
همين امروز با شيك رنك شروع كنيد و وارد 10 رديف اول گوگل شويد .
 
 
 
 
 
شيك رنك داراي نماد اعتماد الكترونيك و لوگوي ديجيتال

-------

آغاز ثبت نام و دريافت سامانه پيام كوتاه
ارسال پيامك از خطوط رند كشوري 1000 و 2000 و..
امكان ارسال پيامك هاي تبريك ، اخطاريه،يادآوري اقساط و...

با تحويل آنلاين پنل

قابليت ها و اطلاعات بيشتر در لينك زير

https://chicrank.com/cart.php?gid=14

 

منبع: chicrank.com

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۷:۵۶ توسط:نويسنده روز از نو موضوع: نظرات (0)

مواقعي كه افراد قصد خريد شيرآلات مي كنند

در مواقعي كه افراد قصد خريد شيرآلات مي كنند خيلي از فروشندگان شيرآلات خارجي را پيشنهاد مي كنند كه تقريبا داراي قيمت بالايي هستنند و اصلا مقرون به صرفه نمي باشد . بيشتر كساني كه مي خواهند شيرآلات خانه خود را تعويض كنند بايد با انواع شيرآلات آشنايي داشته باشند و كاركردهاي هريك از آنها را بدانند. يكي از روشهاي ساده براي تميز كردن شيرآلات، استفاده از محلول آب و صابون است. در انتها آن را آبكشي كرده و با دستمال پاك كنيد اين مورد هم يك روش ساده و خانگي ديگر براي برق انداختن شيرآلات است. شير توالت هما ظاهري ساده دارد كه در هر نوع فضايي قابل استفاده است. به همين دليل ما در اين مقاله بهترين روش براي تميز كردن شيرآلات بهداشتي را با محصولات خانگي توضيح دادهايم تا با هزينه كم شيرآلات هميشه براقي داشته باشيد. خيلي از ما از مضرات خوردن نوشابه آگاهيم ولي آن را جدي نميگيريم. كيفيت محصولات و اهميت دادن به نياز مشتريان و قابليت برآورده كردن نيازهاي آن ها در كوتاه ترين زمان ممكن از نكات اصلي فلسفه كسب و كار ايران دوش و دليل موفقيت پيوسته آن است. از طرفي علاوه بر جذب ميكروب و بهداشتي نبودن آنها، به مرور زمان شيرآلات زيبايي اوليه خود را نيز از دست ميدهند.

پس از تبخير آب، املاح و مواد معدني كه در آن وجود دارد باعث ايجاد رسوب داخل شيرآلات ميشود كه كند شدن حركت جريان را به دنبال دارد. برخي افراد از شويندههاي بهداشتي آماده و صنعتي براي برق انداختن شيرآلات استفاده ميكنند؛ اما پس از چند بار استفاده از مواد شيميايي امكان تغيير رنگ شيرآلات وجود دارد و در صورت استفاده مداوم از اين مواد، شيرآلات كدر ميشوند. پودر جوششيرين با نام شيميايي بيكربنات سديم، بر خلاف تصور عموم مردم تنها براي پخت و پز كاربرد ندارد. علاوه بر مضرات گفته شده در مورد مواد شوينده صنعتي، هزينه مواد شيميايي استفاده شده بسيار زياد است كه در نهايت نتيجهاي نيز در پي نداشته است. آخرين گزينه انتخاب كه مدرن ترين و در عين حال گران ترين مدل شيرآلات آشپزخانه است شيرهاي هوشمند هستند. ثابت شده است كه زيبايي شيرآلات تأثير مستقيمي در آرامش افراد دارد، به ويژه براي كساني كه مسئول آشپزي بوده و وقت زيادي را در محيط آشپزخانه ميگذارند. 

تميز كردن شيرآلات سرويس بهداشتي و آشپزخانه به دليل تماس مستقيم و دائمي دست افراد، اهميت بسيار ويژه اي دارد. هنگام استفاده از سركه از دست كش استفاده كنيد تا پوست دست شما آسيبي نبيند. در برخي مدل هاي ديگر شيرآلات آلپس، آب فشان ها يا پرلاتورهاي شيرآلات از نوع سكه اي مي باشد و اين امكان را به كاربر مي دهد كه به راحتي با يك سكه پرلاتور را باز كرده و تميز كند. حالت چرخشي: شما مي توانيد شير آبي تهيه نمائيد كه گردني آن 180 درجه يا حتي 360 درجه مي چرخد.اين نوع شيرهاي آب به شما اين كمك را مي كند تا به راحتي بتوانيد سينك ظرفشويي را بشوريد. خروج آب از شيرآلات ساختماني فشاري به راحتي شيرآلات كارتريجي نمي باشد. اين شيرآلات با الهام از گل لاله طراحي شده است. اگر كثيفي شير به حدي است كه با اين محلول به راحتي تميز ميشود، بهتر است در اولين اقدام از اين محلول استفاده كنيد. شيرهايي كه از جنس سرب هستند به لحاظ دوام نيز از درجه پايين تري برخوردارند.

بيشتر شيرآلات از دو جنس آلياژ برنج يا سرب خشك ساخته ميشوند. 1. جنس بدنه بهترين شيرآلات توالت، آلياژ برنج كم سرب (سرب زير 2.5 درصد) است. هنگام استفاده از محلول دقت كنيد كه جنس شيرآلات شما نيكل، آهني يا رنگي نباشد. بدون شك زير پايه هاي شير قديمي جرم گرفته و يا ممكن است دچار زنگ زدگي و آلودگي هايي باشد . به طور مثال، شيرآلات ارزان قيمتِ باكيفيت نيز ممكن است از نظر وزني سبك باشند. اين شيرآلات از انواع واشردار هستند و قيمت آنها نسبت به ساير شيرآلات ارزان تر است. اين وسيله به سرعت آلوده ميشود و ميكروبها و باكتريهاي دستهاي آلوده را به خود جذب ميكند. مقداري جوششيرين را روي مسواك بريزيد و بر روي سطح شيرآلات به صورت دوراني بكشيد. مقداري نوشابه را روي سطح شير ريخته و پس از چند دقيقه آبكشي كنيد. در اين مرحله شيلنگها را از روزه تعبيه شده براي نصب شير روشويي عبور دهيد. شير توالت و شيرآلات روشويي را پس از انجام اين مراحل با برقراري جريان آب در لولهها مورد تست قرار دهيد. شيرآلات از دو لايه تشكيل شده است كه لايه داخلي معمولا از بهترين نوع آلياژ برنج در داخل كشور استفاده مي شود.

ادامه مطلب را از اين لينك بخوانيد:

https://arianfarazparsam.com/شيرآلات-بهداشتي-و-ساختماني/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۶:۴۰ توسط:نويسنده روز از نو موضوع: نظرات (0)