روز از نو روز از نو .

روز از نو

اردوی مطالعاتی کنکور چیست؟

همانطور که می دانید مهم ترین دوران دانش آموزان و آزمون شوندگان عید و عید نوروز است که بسیار مهم است. این دوره آنقدر مهم است که برخی از آن به عنوان عصر طلایی یاد می کنند. امروز ابتدا مفهوم اردوی مطالعاتی کنکور را به شما می گوییم سپس مزایا و معایب اردوی نوروزی را با هم بررسی می کنیم و معیارهای مهم انتخاب اردوی عید را به شما می گوییم و در نهایت شما را با بهترین اردوی مطالعاتی کنکور. پس تا آخر با ما باشید.

 

اهمیت ایام نوروز در موفقیت داوطلبان آزمون ورودی

نوروز همیشه بهترین زمان برای تکمیل مطالب عقب افتاده و جمع بندی مطالب است. اگر از تعطیلات نوروزی به درستی استفاده کنید، می توانید گام بلندی در راه موفقیت بردارید. در طول سال تحصیلی، در سال های اخیر دانش آموزان زیادی بوده اند که در برخی از دروس عقب مانده اند، اما با زحمات فراوان و استفاده مفید از وقت در ایام عید نوروز توانسته اند جامانده و آماده پذیرش شوند. . تست.

البته برعکس این هم می تواند اتفاق بیفتد. یعنی دانش آموزانی که در سال تحصیلی خوب درس می خواندند و معتقد بودند که از دیگران جلوتر هستند، در نوروز به تفریح ​​و استراحت پرداختند و پس از شروع مجدد سال تحصیلی با افت شدید مواجه شدند.

توصیه می شود دانش آموزانی که از برنامه درسی خود عقب مانده اند، ایام نوروز را به تعویق بیندازند. اگر عقب نیستید می توانید مطالب قبلی را خلاصه و تست کنید. البته بهتر است برای یافتن یک برنامه خاص با یک مشاور مجرب مشورت کنید.

 

اردوی مطالعاتی کنکور چیست و چه تفاوتی با کتابخانه های عمومی دارد؟

مدتی است که اردوی کنکور در چندین موسسه و آموزشگاه در حال برگزاری است. در این اردو معمولاً اتاق بزرگی برای دانش آموزان فراهم می شود و دانش آموزان در ساعات مشخصی به مطالعه می پردازند. ممکن است تعجب کنید که این چه تفاوتی با کتابخانه های عمومی دارد؟

 

در پاسخ باید بگوییم که:

به طور کلی اکثر کتابخانه ها در ایام نوروز تعطیل هستند.

نظم و انضباط حاکم بر اردوی نوروزی بسیار بیشتر از نظم و انضباط در کتابخانه است. در کتابخانه دانش آموزان هر وقت خواستند می آیند و وقتی می خواهند می روند و زمان خاصی برای مطالعه ندارند. اما در یک بوت کمپ، همه دانش آموزان به طور همزمان وارد و خارج می شوند. دوره های عادی تحصیل برای دانش آموزان نیز در نظر گرفته شده است.

داشتن معلمان حل مسئله نیز یکی از نکات مثبت بوت کمپ است که در صورت داشتن سوال می توانند به راحتی مشکل شما را حل کنند.

حضور مشاور درس و سخنران انگیزشی که به شما در برنامه ریزی دروس کمک می کند و روش صحیح هر درس را به شما آموزش می دهد. علاوه بر این موارد، داشتن مشاور انگیزشی که روی ذهن دانش آموزان کار می کند و به آنها انگیزه می دهد، یکی از تفاوت های کتابخانه و اردوی مطالعاتی عید است.

مجموعه ای از تلفن های همراه که دانش آموزان را زیر نظر دارد و به دانش آموزان کمک زیادی می کند. کتابخانه ها معمولاً کسی را ندارند که بر یادگیری افراد نظارت کند و دانش آموزان می توانند هر زمان که بخواهند از تلفن همراه خود استفاده کنند و حواس خود و سایر دانش آموزان را پرت کنند.

در اردوگاه «نوروز» از دانش آموزان غذای سالم و مناسب پذیرایی می شود.

 

چه نوع افرادی برای اردوی نوروزی مناسب هستند؟

مطالعه در خانه برای بسیاری از افراد سخت است، زیرا حواس پرتی بسیار زیاد است. این برنامه های عید نوروز را هم اضافه کنید!معمولا درس خواندن در چنین فضایی آسان نیست و ذهن دانش آموزان را پریشان می کند. خوب، مکان مناسبی مانند کتابخانه است، اما اگر چیزهای زیادی برای ارائه دارید، می تواند به شما کمک زیادی کند، به یاد داشته باشید که این به تلاش و فداکاری شما بستگی دارد.

اما اگر محیط خانه شما آرام و بدون حواس پرتی است و به راحتی می توانید در خانه مطالعه کنید، می توانید در خانه مطالعه کنید.

 

اردوی نوروزی در کجا برگزار می شود؟

معمولاً اکثر مؤسسات برتر در زمینه اردوی نوروزی اردوهای خود را در بهترین دانشگاه ها برگزار می کنند تا فضای کافی برای دانشجویان وجود داشته باشد. یکی دیگر از دلایل برگزاری اردوی نوروزی در دانشگاه های پیشرو، تشویق دانشجویان به ثبت نام در این دانشگاه ها است.

 

هزینه بوت کمپ نوروزی چقدر است؟

بوت کمپ های مختلف بسته به امکانات و مکان، هزینه های متفاوتی دارند. اردوهای معمولی و عمومی که توسط خود مدارس و در مدارس برگزار می شود و امکانات زیادی در اختیار دانش آموزان قرار نمی دهد بین یک و نیم تا یک و نیم میلیون هزینه دارد. با توجه به افزایش قیمت ها، اردوهای تحصیلی نوروز 1402 که توسط موسسات و دانشگاه ها برگزار می شود و امکاناتی مانند مربیان، اساتید حل مسئله و ... را در اختیار شما قرار می دهد، بین 3 تا 5 میلیون هزینه پیش بینی می شود. .

مزایا و معایب اردوی نوروزی چیست؟

 

ابتدا، بیایید مزایای یک کمپ مطالعاتی یک روزه را در نظر بگیریم:

1) شکل گیری روحیه و انگیزه دوگانه در دانش آموزان

وقتی دانش آموزان می بینند که دیگران به طور جدی درس می خوانند، آنها نیز برای رقابت با دانش آموزان دیگر انگیزه مطالعه جدی تری پیدا می کنند.

۲) حواس پرتی را کاهش دهید

در بوت کمپ، تلاش شده است تا تمام عوامل حواس پرتی از دانش آموزان حذف شود که مهمترین آنها تلفن همراه است. معمولا اولین

3) ایجاد حس پشتکار و تلاش مضاعف در دانش آموزان

از آنجایی که دانش آموزان به مدت دو هفته در اردو هستند، پس از دو سه روز اول و در پایان اردو می توانند ساعات زیادی را مطالعه کنند. به عنوان مثال، قبل از آمدن به اردو، دانش آموز فقط می تواند 3-4 ساعت مطالعه کند، اما در پایان اردو این تعداد به 10-12 ساعت افزایش می یابد.

4) حضور در برنامه های تفریحی و ورزشی

برای دانش آموزان در فواصل استراحت برنامه های تفریحی و ورزشی تدارک دیده شده است تا بدون مطالعه لذت ببرند تا کمی خستگی درس خواندن برطرف شود. در کنار این موارد، این فعالیت ها و ورزش ها دانش آموزان را از استرس دور می کند و روحیه آنها را افزایش می دهد.

 

 

نبود اردوهای تحصیلی برای کنکور

حال برسیم به برخی از معایب اردوی نوروزی:

1) قیمت نسبتاً بالا

با توجه به اینکه اجاره یک فضای بزرگ، یافتن مربیان و حضور تمام وقت آنها در کمپ و پذیرایی از دانش آموزان برای موسسات بسیار گران است، این هزینه ها باید به تعداد دانشجویان ممکن تقسیم شود. پرداخت این هزینه برای برخی خانواده ها دشوار است. البته علاوه بر هزینه باید امکانات موجود را بررسی کنید و هزینه ها را با امکانات مقایسه کنید.

2)خستگی و خستگی

روز اول، مخصوصاً کسانی که عادت به درس خواندن چند ساعت ندارند، ممکن است ساعت های زیادی درس بخوانند، بسیار کسل کننده باشد و ممکن است کسل کننده باشد و ناظران هم پیگیر درسشان باشند، کاری از دستشان برنمی آید.

3) برخی ناهماهنگی ها و بی نظمی ها وجود دارد

اگر کانون بخواهد برای اولین بار اردوی نوروزی برگزار کند و تجربه ای در این زمینه نداشته باشد، ممکن است در مواردی روش ها و اختلاف نظرهای متفاوتی وجود داشته باشد.

 

 

معیارهای انتخاب بهترین اردوی عید

معیارهای انتخاب بهترین بوت کمپ عید - بوت کمپ کنکور چیست - موسسه موفقیت

بسیاری از مدارس و سازمان ها در کشور اردوهای ناوریز را برگزار می کنند. برخی از خانواده ها در مورد انتخاب یکی از این سازمان ها سردرگم هستند. در اینجا مهم ترین معیارهای انتخاب کمپ تمرینی را با هم بررسی خواهیم کرد.

1) محیطی مناسب و آرام

اولین و مهمترین نکته ای که باید به آن توجه کنید محیط کمپ است. آنها معمولاً مدارس برتر دانشگاه ها را برای میزبانی اردو استخدام می کنند. دانشگاه ها با توجه به فضای بزرگی که دارند می توانند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشند و بدون استرس و نگرانی در محیطی آرام و راحت به تحصیل بپردازید.

2) هزینه معقول و معقول نسبت به تسهیلات

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید هزینه رشته تحصیلی است. هزینه کمپ تحصیلی ممکن است بین موسسات متفاوت باشد. اما برای مقایسه قیمت باید با توجه به امکاناتی که به شما ارائه می دهد قیمت را بسنجید. متأسفانه برخی از موسسات مارک دار هزینه های هنگفتی از دانشجویان دریافت می کنند، اما امکانات آنها بسیار متوسط ​​است. بنابراین توصیه می کنیم قبل از ثبت نام امکانات و ویژگی های کمپ ها را با هم مقایسه کنید.

3) گول تبلیغات و وعده های دروغین را نخورید!

اگر در طول دوره به شدت مطالعه نکنید، هیچ شانسی وجود ندارد که در عرض دو هفته معجزه برای شما اتفاق بیفتد! شاید برخی مدارس برای جذب افراد بیشتر از شعارهای تبلیغاتی عجیب و گمراه کننده استفاده کنند.

4) حضور و مشاوران در سطح بالا

حضور نمرات برتر در سال های اخیر و در میان گذاشتن رمز موفقیت با دانش آموزان و همچنین مشاوران متخصص و مجرب می تواند روند آموزشی صحیح را برای دانش آموزان رقم بزند.

5) در دسترس بودن متخصصان مهاجرت برای برگزاری جلسات حل مسئله و جمع آوری

وجود معلمان کنکور که مشکلات را برای شما حل می کنند و در صورت علاقه برای شما کلاس های جمع بندی و تست و مشاوره می گذارند می تواند کمک ویژه ای برای شما باشد.

 

جمع بندی باید بریم اردوی نوروزی یا نه؟

متاسفانه اکثر اردوهای نوروزی که برگزار می شود شرایط و امکانات مناسبی را برای دانش آموزان فراهم نمی کنند و می خواهند با تبلیغات و جذب افراد به کسب درآمد بپردازند. قبل از انتخاب و ثبت نام در اردوی نوروزی، حتما معیارهای فوق را برای انتخاب درست در نظر بگیرید. با توجه به معیارهای فوق، در زیر بهترین مکان های تحصیلی کنکور را معرفی کرده ایم.

 

ادامه:https://pourdastmalchi.net/services/conclusion/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۰:۵۵ توسط:نویسنده روز از نو موضوع: نظرات (0)