روز از نو روز از نو .

روز از نو

راز کاهش وزن بدون مصرف دارو

کاهش وزن و کاهش وزن بدون دارو
از جمله توصیه های متخصصان سلامت برای رژیم لاغری، پیاده روی سریع است که یک ورزش هوازی و کالری سوز است. میزان موثر پیاده روی در روز برای کاهش وزن قابل توجه چقدر است؟ اثرات پیاده روی در کاهش وزن بسیار چشمگیر است و توسط افراد احساس می شود. رازهای کاهش وزن بدون استفاده از دارو در ادامه مقاله به تفصیل مورد بحث قرار خواهد گرفت.
عناوین اصلی این صفحه
چطور وزن را کم کنیم؟
برای رسیدن به وزن ایده آل روزانه 30 تا 90 دقیقه پیاده روی ضروری است. گاهی می توانید مقدار را کاهش دهید و گاهی می توانید آن را افزایش دهید، اما به طور کلی باید حداقل 150 دقیقه در هفته تا دو ساعت و نیم پیاده روی کنید.
البته می‌توانید زمان پیاده‌روی خود را برای آسان‌تر کردن آن تقسیم کنید، مثلاً وقتی سریع‌تر می‌روید آن را به قطعات 10 دقیقه‌ای تقسیم کنید و 30 دقیقه بعد از گرم کردن استراحت نکنید، بدنتان می‌سوزد. . اتفاق افتاد اگر تازه راه رفتن را شروع کرده اید، ابتدا کوتاهتر راه بروید و سپس به تدریج و پیوسته این زمان را افزایش دهید. یک پیشنهاد جالب برای کسانی که تازه پیاده روی کرده اند این است که بتوانند یک روز در میان این کار را انجام دهند و به تدریج زمان پیاده روی را افزایش دهند.
همچنین بخوانید : چه فعالیت هایی باعث کاهش وزن سریع می شود؟
پیاده روی سریع 100-300 کالری در نیم ساعت می سوزاند و پیاده روی متوسط ​​200-600 کالری می سوزاند. این میزان کالری به وزن ورزشکار نیز بستگی دارد. اگر نیم ساعت یا بیشتر بدون توقف پیاده روی کنید، میزان کالری که بدن شما می سوزاند به میزان چربی ذخیره شده در بدن شما بستگی دارد. در نیمه اول ورزش، بدن انسان از قند ذخیره شده به عنوان سوخت استفاده می کند که پس از 30 دقیقه افزایش می یابد. برای ادامه این روند، بدن چربی را از سلول های چربی آزاد می کند و از آن به عنوان سوخت استفاده می کند. همین چربی های ذخیره شده است که مردم را نگران می کند و می خواهند از شر آن خلاص شوند! این نقطه نقطه قوت استقامت راه رفتن افراد به حساب می آید پس بهتر است بیش از نیم ساعت به طور مداوم پیاده روی کنید. سعی کنید در اکثر روزهای هفته حداقل نیم ساعت پیاده روی کنید تا 1000 تا 3000 کالری بسوزانید و سلامت کلی را بهبود بخشید. اگر فردی 30 دقیقه پیاده روی کند، مسافتی بین 2.5-33 کیلومتر را طی می کند.
چه ورزش هایی برای کاهش وزن مفید هستند؟
هنگامی که ضربان قلب ورزشکار به 50-70 درصد حداکثر مقدار خود می رسد، انجام تمرینات ویژه در حین پیاده روی 30-60 دقیقه برای کاهش وزن مطلوب است.
5-10 دقیقه اول با سرعت آهسته راه بروید.
بلند شوید و حرکات کششی انجام دهید.
زمانی که ضربان قلب فرد به حد مطلوب رسید، 30 تا 60 دقیقه با سرعت راه بروید.
او باید به مدت 5 دقیقه سرعت بدنش را کم کرده و خنک کند.
پیاده روی را با حرکات کششی ملایم کامل کنید.
در پیاده‌روی‌های طولانی‌تر، وقتی ضربان قلب فرد به مدت 30 تا 60 دقیقه به حد مطلوب رسید، کمی سرعت خود را کم کنید تا بتوانید با سرعتی راه بروید که بتوانید 90 تا 120 دقیقه دیگر راه بروید.
با رعایت نکاتی مانند وضعیت صحیح بدن، فرم صحیح راه رفتن و ورزش در حین راه رفتن می توان استرس را افزایش داد و از یک پیاده روی 30 دقیقه ای حداکثر نتیجه را گرفت.
همچنین بخوانید : ناحیه تی صورت چیست و شناخت آن چه اهمیتی دارد؟
اگر بتوانیم 30 دقیقه بدون توقف راه برویم؟ چه کار باید بکنیم؟
به طور کلی، افراد در زندگی خود مشغول کارهای مختلفی هستند، اگر برنامه روزانه شما شامل 30 دقیقه پیاده روی در روز نیست، می توانید آن را تقسیم کنید. به عنوان مثال، حداقل 10 دقیقه پیاده روی سریع داشته باشید. حتی اگر کل مدت پیاده روی کوتاه است، همیشه در ابتدای پیاده روی به مدت 5 دقیقه بدن خود را با سرعت کم گرم کنید، به یاد داشته باشید که ابتدا بدن خود را گرم کنید. به عنوان مثال، می توانید پیاده روی کوتاه، تمرین پیاده روی، تمرین پله با سرعت بالا و غیره را انجام دهید.
برای سوزاندن کالری انواع مختلف پیاده روی انجام دهید
اگر هر روز با تردمیل راه می روید یا در خیابان راه می روید، نباید انتظار داشته باشید که کالری زیادی بسوزانید زیرا بدن به فعالیت بدنی عادت کرده و متابولیسم پایه بدن با آن متقارن است. باید تنوع حرکات را افزایش دهید، به عنوان مثال پیاده روی با وزنه، گاهی اوقات می توانید مسیر شیب دار را انتخاب کنید و گاهی اوقات می توانید در یک مسیر تپه ای مانند تپه یا مسیری که به بالای کوه می رود راه بروید.
اگر با سرعت خاصی راه می روید، جالب است بدانید که سوخت و ساز بدن شما روزانه کاهش می یابد، بنابراین اگر می خواهید به طور موثر پیاده روی کنید، بهتر است از قانون سه برای پیاده روی استفاده کنید. ابتدا یک قدم آهسته بردارید، در مرحله بعد سرعت قدم هایتان را افزایش دهید و روی سطح متوسط ​​قرار دهید، در مرحله آخر خیلی سریع راه بروید تا صدای نفس نفس زدن شما به راحتی تشخیص داده شود.

راز کاهش وزن بدون مصرف دارو

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۸:۵۸ توسط:نویسنده روز از نو موضوع: نظرات (0)