روز از نو روز از نو .

روز از نو

معرفی کامل اپلیکیشن ساند کلاد - SoundCloud


SoundCloud Music یک پلتفرم پخش آنلاین موسیقی است که به کاربران امکان می دهد موسیقی و پادکست ها را آپلود، پخش، تبلیغ یا به اشتراک بگذارند. برنامه SoundCloud رایگان است. اما با خرید اشتراک SoundCloud یا اپلیکیشن SoundCloud، می توانید بدون تبلیغات و گزینه های دیگر آفلاین به موسیقی گوش دهید.

شما نمی توانید آن را باور کنید. اما در این سیاره، بیش از 76 میلیون نفر از SoundCloud برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود استفاده می کنند. Soundcloud مانند Spotify، Apple Music، YouTube Music و غیره، یک سایت موسیقی و موسیقی مستقر در استکهلم با بیش از 76 میلیون کاربر است.

آنچه باید در مورد اپلیکیشن ساوندکلاود بدانید
با استفاده از ساند کلود (SoundCloud) به راحتی می‌توان به صورت آنلاین موسیقی گوش داد بدون این که حتی نیازی به ساخت حساب کاربری باشد. ولی برای استفاده از سایر خدمات ساند کلود مثل مثل آپلود موسیقی، ثبت نظر و دیدگاه در مورد یک موزیک خاص، استفاده از ترک‌های ساند کلود و … نیاز به خرید اکانت و پرداخت هزینه دارد. برای استفاده از سایر خدمات این سرویس می‌توانید با پرداخت ماهانه 5 دلار نسبت به ساخت اکانت Pro Unlimited اقدام کنید.

برای عضویت رایگان در سایت ساندکلود می‌توانید از اکانت فیسبوک یا  ایمیل خود استفاده کنید و به صورت رایگان یکی از کاربران ساند کلود شوید. البته فراموش نکنید که عضویت رایگان در سایت ساند کلود محدودیت‌هایی به همراه دارد و شما قادر به استفاده از تمام خدمات ساند کلود نمی‌باشید. مثلا در صورتی که قصد داشته باشید فایل‌های خود را به اشتراک بگذارید، تنها 120 دقیقه از فایل خود را می‌توانید آپلود کنید.

تاریخچه وب سایت ساند کلود
در این قسمت از محتوا ساند کلود چیست قصد داریم به شما بگوییم که این وب سایت چه تاریخچه ای دارد. ساند کلود یک سکوی توزیع صدا است که برای اولین بار توسط دو فرد به نام Alex Ljung و Eric Wahlforss  که ملیت سوئدی دارند در سوئد استارت خورد اما در سال ۲۰۰۷ در آلمان به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد نکته جالب این است که بعد از ۵ سال این وبسایت ۴۰ میلیون کاربر ثبت شده و ۲۰۰ میلیون شنونده داشته است. ساند کلود امروزه یکی از پرطرفدارترین وب سایت های پخش موزیک موجود در سراسر جهان می باشد که تمام تلاش خود را کرده تا شرایط پخش فایل های صوتی اعم از پادکست، موزیک و غیره را برای کاربران خود فراهم کند. در ضمن برای آشنایی با نحوه کسب درآمد از آهنگسازی وارد لینک آبی رنگ شوید.

ساند کلود (Soundcloud) چه ویژگی‌هایی دارد؟
جدا از این که با استفاده از ساند کلود می‌توانید به میلیون‌ها آهنگ و موزیک مختلف دسترسی داشته باشید، ویژگی‌های دیگری نیز دارد که به شرح زیر است:

می‌توانید لیستی از موزیک‌ها و سبک‌های موسیقی مورد علاقه خود بسازید.
آهنگ‌های مورد نظر خود را دانلود کرده و به صورت آفلاین به آن‌ها گوش دهید.
بدون هیچ گونه محدودیت به بیش از 180 میلیون موزیک دسترسی داشته باشید.
در حین گوش دادن به موزیک تبلیغات آزار دهنده برای شما پخش نمی‌شود.
می‌توانید موسیقی خود را در SoundCloud دانلود نمایید.
راه کسب درآمد از ساند کلود چیست ؟
همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم ساند کلاد شرایطی را فراهم کرده تا افراد بتوانند از آن کسب درآمد کنند. دقیقا کار از آنجا شروع شد که سرویس ساند کلاد بعد از مشکلات بسیار فراوان و رقابت سخت با اسپاتیفای و اپل موزیک تصمیم گرفت با یه مبلغ بسیار ناچیز، یعنی ۲۵۰ میلیون دلار این وب سایت قول رو واگذار کند. اما بعد از مدت بسیار کوتاهی خبری  مبنی بر یک ایده جدید برای پیشرفت ساندکلود از این کمپانی منتشر شد که  امروزه شاهد پیشرفت این وبسایت هستیم.

ایده جدید و جذابی که شرکت ساند کلاد از آن رونمایی کرد مبحث کسب درآمد از آن می باشد. در واقع شرایط به گونه‌ای فراهم شد تا آهنگسازان و دی جی ها موزیک های خود را بر روی ساند کلود آپلود کرده و از تبلیغات بر روی فایل پخش شده بر روی کسب درآمد کنند.  البته این پروژه با مشکل مواجه شد چون آهنگ های ریمیکس دی جی ها کپی رایت مواجه شدند  اما ساند کلود این مسئله را برطرف کرده و امروزه ها و  می ‌توانند ریمیکس های خود را بر روی سایت قرار دهید و از آن کسب درآمد کنند. در ضمن اگر برایتان جالب است بدانید که چگونه آهنگ پیدا کنیم وارد لینک آبی رنگ شوید.

آخرین کلمه
برنامه SoundCloud یکی از بهترین سرویس‌های پخش موسیقی است که برای افزایش تجربه بهترین سرگرمی جهان، یعنی موسیقی ایجاد شده است. آیا Soundcloud را مفید احساس کرده اید؟ تجربیات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۱:۴۸ توسط:نویسنده روز از نو موضوع: نظرات (0)